کد خبر: ۵۸۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۲۱     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
رئيس حزب "نيروهاي لبناني " و از اعضاي حزب حاكم لبنان و از سياستمداران لبناني مخالف ايران، با تمجيد از سفر احمدي‌نژاد به لبنان، از سخنان و مواضع وي بشدت استقبال كرد.

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌هاي لبناني، "سمير جعجع " با استقبال از سفر "محمود احمدي‌نژاد " رئيس جمهوري ايران به لبنان، از سخنان احمدي‌نژاد در ديدار با "ميشل سليمان " رئيس جمهوري لبنان تمجيد كرد.
سمير جعجع كه از اعضاي جريان 14 مارس (حزب حاكم بر لبنان و حامي غرب و آمريكا) است، تاكيد كرد كه سخنان احمدي‌نژاد بسيار ميانه‌روانه و مهم بود و همه بايد از وي و از سخنان وي ياد بگيرند.
اين در حالي است كه برخي از اعضاي جريان 14 مارس پيش از سفر احمدي‌نژاد به لبنان، به تبعيت از آمريكا و رژيم صهيونيستي از اين سفر انتقاد كرده بودند.
جريان 14 مارس احمدي‌نژاد را متهم مي‌كرد كه وي بيشتر براي ديدار با گروهي خاص در لبنان (مانند حزب‌الله و شيعيان لبنان) به اين كشور مي‌آيد.
جعجع كه از تندروهاي جريان 14 مارس و از مخالفان شديد ايران است، اذعان كرد كه "سفر احمدي‌نژاد به لبنان و ديدار وي با ميشل سليمان، سفر و ديدار رئيس جمهوري ايران با رئيس‌جمهوري لبنان بود [نه ديدار با گروهي خاص فقط] ".
وي سخنان احمدي‌نژاد را مهم خواند و افزود: حذف نكردن برخي گروه‌هاي سياسي از مراسم ناهار امروز بر خلاف آنچه در سفر پادشاه عربستان به اين كشور رخ داد، امري بسيار مثبت بود و اين امر تاثير و انعكاسي مثبت دارد.
وي همچنين تماس تلفني احمدي‌نژاد با ملك عبدالله پادشاه عربستان، پيش از سفر به لبنان را اقدامي درست خواند و گفت اين اقدام "رفتاري پسنديده " بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها