کد خبر: ۵۸۲۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۲ خرداد ۱۳۹۱
رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش یارانه مراکز نگهداری معلولان و سالمندان در فاز دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و گفت:‌ در فاز اول این قانون ۲۵ میلیارد تومان یارانه به مراکز نگهداری پرداخت شده است.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس با اشاره به نیروهای شرکتی سازمان بهزیستی اظهار داشت: بعضی از این نیروها در مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی حضور دارند که با برنامه ریزی که انجام شده است به زودی تکلیف نیروهای شرکتی روشن خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ نیروهای شرکتی که دارای مدرک دیپلم هستند و در بهزیستی مشغول فعالیت هستنند مشکلی برای تغییر وضعیت ندارند و آن افرادی هم که مدرک زیر دیپلم دارند به زودی تکلیفشان روشن می‌شود.

هاشمی در ادامه به تعامل سازمان بهزیستی کشور با سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: این دو سازمان زیرمجموعه دولت هستند و هر اقدامی را برای حمایت از اقشار محروم و به ویژه معلولان انجام خواهند داد ضمن اینکه در خصوص موضوع سوخت ویژه معلولان نیز اقدامات لازم انجام شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به پرداخت 25 میلیارد تومان یارانه در فاز اول هدفمندسازی یارانه ها از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت:‌ با برنامه ریزی انجام شده، قرار است در فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها یارانه مراکز نگهداری افزایش یابد.

هاشمی خاطرنشان کرد:‌ مشکلی برای تامین هزینه ایاب و ذهاب معلولان وجود ندارد و در این بخش رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها