کد خبر: ۵۸۱۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
در سال گذشته 60 میلیارد دلار واردات نیز از 111 كشور جهان به ایران صورت گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از بی تاثیر بودن تحریم های كشورهای اروپایی علیه ایران سخن گفت و افزود: باوجود تحریم ها جمهوری اسلامی ایران به بیش از 100 كشور جهان صادرات داشته و دارد.

به گزارش ایرنا، احمد صادقی گلمكانی، روز پنجشنبه در مراسم معرفی رییس سازمان امور اقتصادی ودارایی استان سمنان افزود: ایران سال گذشته بیش از 41 میلیارد دلار صادرات داشته است و تحریم ها نتوانسته خللی در فعالیت های اقتصادی ایجاد كند.

وی با بیان اینكه تحریم ها تاثیری در روند رو به رشد و توسعه ای ایران ندارد، افزود: در سال گذشته 60 میلیارد دلار واردات نیز از 111كشور جهان به ایران صورت گرفته است.

این مقام اقتصادی كشورمان توسعه اقتصادی را از اهداف دولت خواند و از كاركنان اقتصادی و دارایی به عنوان سربازان اقتصادی نام برد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی بر خدمت رسانی به مردم تاكید كرد و از تلاش های 'اسماعیل بسكبادی' رییس قبلی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان كه به كسوت بازنشستگی نایل آمد، تقدیر كرد.

وی همچنین الله محمد آقایی، را به عنوان رییس جدید سازمان امور اقتصادی و دارایی استان سمنان معرفی كرد.

استاندار سمنان نیز در این مراسم خدمت به مردم را عبادتی بزرگ خواند و گفت: برای خدمت به مردم نباید فرصت و زمان را از دست داد، بلكه باید از عمر كوتاه خود برای خدمت به مردم نهایت بهره را برد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها