کد خبر: ۵۸۰۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
رويانيان يك بار به صورت غير رسمي گفت پا شو بيا و كمكمان كن. جلسه‌اي تشكيل داديم و من به او نه نگفتم
سایت گل - رويانيان تصميمش را گرفته. اين از اختيارات يك مديرعامل است كه نفرات مورد دلخواه و البته كاربلدتر از قبلي‌ها را كنار خود بنشاند و از تجربه آنها استفاده كند. يكي از افرادي كه اين روزها در نقش مشاور به رويانيان كمك مي‌كند كسي نيست جز امير عابديني. مديرعامل موفق باشگاه داماش گيلان كه اين روزها سرگرم همكاري با رويانيان و رتق و فتق امور باشگاه در كنار مديرعامل است.
به ليست بازيكنان مازاد پرسپوليس نگاهي بيندازيد. مهدي مهدوي كيا و هادي نوروزي در اين ليست جايي ندارند. تمديد قرارداد با مهدوي كيا، اسطوره باشگاه پرسپوليس كاري فراموش نشدني است از محمد رويانيان كه به نظر مي‌رسد عابديني هم در اتخاذ اين تصميم نقشي اساسي ايفا كرده. ماندن هادي نوروزي كه كشف عابديني در داماش تهران بود هم به همين صورت.


امیرعابدینی که با ایران ورزشی صحبت کرده در این زمینه گفته است : «خيلي وقت است كه با رويانيان مذاكره كرده‌ايم. هميشه فكر مي‌كنم رويانيان مدير سالم و كارآمدي است و اگر بتوانم به او كمك كنم نبايد دريغ كنم. رويانيان يك بار به صورت غير رسمي گفت پا شو بيا و كمكمان كن. جلسه‌اي تشكيل داديم و من به او نه نگفتم. حالا هم بيشتر از اين نمي‌توانم چيزي بگويم. ظرف روزهاي آينده خيلي از مسائل مشخص خواهد شد»
به نظر مي‌رسد قرار است تغييراتي در باشگاه پرسپوليس اتفاق بيفتد؛ عابديني قائم مقام شود و جايگزين جمشيد زارع. این یک تصمیم قطعی است ؛ چیزی که رویانیان هم در مصاحبه با ایسنا تاییدش می کند و می گوید:به نظر من مسئولان باشگاه بايد در فصل جديد شيوه خود را تغيير دهند. در سالي كه گذشت ما هم در تيم و هم در باشگاه مشكلات زيادي داشتيم. زارع همكار بسيار قديمي و با سابقه من است و در اين مدت زحمات زيادي براي باشگاه كشيد اما معتقدم كادر مديريتي باشگاه براي فصل بعد بايد بهتر كار كند و همه افراد هم اين توانايي را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها