کد خبر: ۵۸۰۶۸
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
همه در پرسپولیس می‌دانند که نصرتی بازیکن مورد علاقه دنیزلی است و در بین بازیکنان پرسپولیس دنیزلی به پدر نصرتی مشهور است

سايت گل- دیروز لیست اخراجی‌هاي پرسپولیس یکی از مهم‌ترین خبرهای فوتبال ایران بود و تاکید شده بود که این لیست را مصطفی دنیزلی به باشگاه ارائه کرده است اما نزدیکان دنیزلی این لیست را تاييد نمی‌کنند و مدعی شده‌اند دنیزلی لیستی به باشگاه برای فصل بعد نداده است.

یکی از نزدیکان دنیزلی به نام ن . ص با رد لیست ارائه شده عنوان می‌کند که دنیزلی هیچ لیستی به باشگاه نداده است: "من با دنیزلی در تماس هستم و او چنین لیستی را نداده است" او بارها دیروز این جمله را تکرار کرده است. نکته مشکوک لیست نیز حضور محمد نصرتی در لیست اخراجی‌های پرسپولیس است زیرا همه در پرسپولیس می‌دانند که نصرتی بازیکن مورد علاقه دنیزلی است و در بین بازیکنان پرسپولیس دنیزلی به پدر نصرتی مشهور است. حالا كنار گذاشتن نصرتی با آن رابطه خوب و اعتقادی که دنیزلی به این بازیکن دارد کمی تعجب‌برانگیز است. برخی دیگر از نزدیکان دنیزلی این لیست را به علی دایی نسبت داده‌اند چون به غیر از کریمی تمام مخالفان دایی در لیست اخراجي‌ها هستند. از جمله شیث رضایی، محمد نصرتی و جواد کاظمیان که در این سال‌ها رابطه آنها با دایی به سردی گرایيده است.

این ادعایی است که برخی به شدت به آن تاکید دارند و عنوان می‌کنند رد پای دایی در این لیست وجود دارد. هنوز خود دنیزلی واکنشی به لیست نشان نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها