کد خبر: ۵۸۰۶۵
زمان انتشار: ۰۷:۳۰     ۱۱ خرداد ۱۳۹۱
این روزها شایعات زیادی پیرامون لیست مد نظر امیر قلعه نویی و جذب بازیکنان جدید و بازیکنانی که از استقلال جدا می شوند مطرح شده که شائبه هایی را به وجود آورده است اما باشگاه استقلال در اولین اقدام خود قرارداد دو مدافع میانی این تیم را تمدید کرد.

حنیف عمران زاده و پژمان منتظری با استقلال سال قبل به گونه ای قرارداد امضا کرده بودند که برای سال دوم باید از لحاظ مالی به توافق می رسیدند که امروز این اتفاق رخ داد و این دو مدافع فصل آینده نیز با پیراهن استقلال به میدان خواهند رفت.

علی امیری معاون باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «از آنجا که قلعه نویی لیست مدنظر خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان به ما ارائه کرده است با منتظری و عمران زاده به توافق رسیده ایم و با توجه به اینکه سال گذشته قرارداد این دو بازیکن در هیئت فوتبال ثبت شد و فقط باید از لحاظ مالی با آن ها به توافق می رسیدیم که این کار را انجام دادیم. در صورتی که به لحاظ مالی برای سال دوم توافقی انجام نمی شد این دو بازیکن می توانستند به عنوان بازیکن آزاد شناخته شوند اما با آن ها به توافق رسیدیم.»

وی در ادامه صحبت هایش گفت: «با بقیه بازیکنان در حال صحبت هستیم و توجهی به انتشار لیست مازاد توسط رسانه ها نداریم و همه بازیکنان مد نظر را طبق نظر باشگاه و کادرفنی جذب خواهیم کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها