کد خبر: ۵۷۹۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از قیمت کارشناسی که دادگستری برای داماش گذاشت، مسئولان گهر زاگرس، تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر هم برای این تیم قیمت گذاشتند. قیمتی که دادگستری برای داماش گیلان تعیین کرده بود، با 3 میلیارد بدهی، معادل 5 میلیارد و 600 میلیون تومان بود. تیم گهر زاگرس هم با 900 میلیون تومان بدهی، 4 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. البته 900 میلیون بدهی این تیم از 4 میلیارد کم می‌شود و خریدار تیم باید 3 میلیارد و 100 میلیون تومان به مسئولان تیم بدهد.
اسماعیل حیدرپور مدیر اجرایی گهر در مورد وضعیت کادر فنی این تیم می‌گوید: «به درخواست عابدینی، با داود مهابادی مذاکره کردیم و مهابادی طی روزهای آینده تمرینات گهر را در درود شروع می‌کند. درود چند گزینه برای سرمربیگری داشت که تارتار و مهابادی جزو آن‌ها بودند. ولی مهابادی به زودی کارش را شروع می‌کند در درود.»
او درم ورد متقاضیان خرید تیم هم می‌گوید: «علاوه بر شهرداری درود که اعلام آمادگی کرده، سه تا گزینه خارج از استان هم مکتوب پیشنهاد داده‌اند. یکی از این درخواست کنندگان ساکت است که با فولاد ماهان می‌خواهد تیم را بخرد و این تیم را به شرط ماندن در درود می‌گیرد. یکی هم علی پروین است که استاندار استقبال کرد از این دو گزینه. گفتند استقبال می‌کنیم که بیایند چون هدفشان خدمت به استان است.»
حیدرپور در مورد وضعیت امکانات گهر در درود هم می‌گوید: «مسئولین ارشد استان با جدیت پی‌گیر رفع نواقص هستند. استاندار دیروز سرزده به اتفاق معاونین و فرماندار درود از ورزشگاه تختی دیدن کردند. استاندار قول مساعد داد که بخش عمده‌ای از هزینه‌های ورزشگاه درود مثل اسکوربورد و پرژکتور را تقبل می‌کند و تیم برای درود می‌ماند و انتقال تیم به خارج استان یا شهرهای دیگر استان منتفی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها