کد خبر: ۵۷۸۰۶
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
پیش از این در خبری تصاویر و نام 8 ایرانی اعدام شده را منتشر کرده بودیم. چند روز پیش نیز در خبری دیگر خبر اعدام 10 ایرانی دیگر را اعلام کرده بودیم. اکنون قصد داریم تصاویر و نام این 10 ایرانی اعدام شده را منتشر کنیم.
شیعه آنلاین، عربستان سعودی طی یک ماه اخیر 18 ایرانی از مجموع 30 ایرانی بازداشت شده در زندان "دمام" را اعدام کرده است اما وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران به جز یک تکذیب بر زبان «علی اکبر صالحی»، هیچ اظهار نظر دیگر نداشته است.

پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار ما حاکی از آن است که سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض تاکنون چندین بار تلاش کرده که به دیدن زندانیان ایرانی باقیمانده در زندان "دمام" برود، اما کشور سعودی این اجازه را نداده است.

گفتنی است پیش از این در خبری تصاویر و نام 8 ایرانی اعدام شده را منتشر کرده بودیم. چند روز پیش نیز در خبری دیگر خبر اعدام 10 ایرانی دیگر را اعلام کرده بودیم. چند روز پیش نیز فیلمی از زندان "دمام" نمایش گذاشتیم. این فیلم توسط یکی از ایرانیانی که اکنون در زندان به سر می برد و محکوم به اعدام است برای ما ارسال شده و در آن چند جمله را بیان می کند و اعلام می دارد که هموطنانمان در این زندان اعلام شدند.  علاقمندان برای مشاهده این فیلم می توانند به آدرس اینترنتی ذیل مراجعه کنند:


اکنون قصد داریم تصاویر و نام این 10 ایرانی اعدام شده را منتشر کنیم. برخی از افراد موجود در این تصاویر، در تصاویر قبلی نیز وجود داشتند. 1- کاظم لازم شنوفی 2- رضا خردمندان 3- نعيم جليلی 4- عبدالله عطار 5- محمد محبوب 6- عبدالغفور سلطانی 7- علی حمزه 8- مهدی يعقوب 9- هاشم عبدالرسول جليلی
 











نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۴
۲
ننوشتيد به چه جرمي در زندان سعودي ها هستند. همه مي‌دانند عربستان مجازات‌هاي سختي براي مسائل مربوط بهخ مواد مخدر اجرا مي‌كند. شايد.....
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها