کد خبر: ۵۷۶۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
حضور ملی پوشان در کنسولگری ایران که قرار بود یک میهمانی شاد و خوشحال برای روحیه دادن به بازیکنان شود.

ندای انقلاب، حضور ملی پوشان در کنسولگری ایران که قرار بود یک میهمانی شاد و خوشحال برای روحیه دادن به بازیکنان شود به یک فرصت برای مسوولان فدراسیون برای گرفتن کمک از دولت تبدیل شد. علی کفاشیان که بعد از انتخاب دوباره به عنوان رییس فدراسیون نتوانسته از پس مشکلات مالی بر بیاید، از جمع بودن شخصیت های سیاسی و خبرنگاران در این میهمانی نهایت استفاده را کرد: «تیم ملی نیازمند کمک است. ما به تنهایی قادر نیستیم تمامی امکاناتی را که کی روش از ما درخواست کرده است فراهم کنیم. تا این تنها توانسته ایم نیمی از خواسته ها را برآورده کنیم. اینجا در حضور همه از جناب وزیر می خواهیم قول بگیریم که مساعدت کنند تا بتوانیم تمامی خواسته های کادر فنی را برآورده کنیم. ما مشکلاتی زیادی در بحث های بازی های تدارکاتی و پاداش ها داریم.» با این حرف های کفاشیان همه نگاه ها به سمت وزیر چرخید. عباسی هم که متوجه این موضوع شده بود لبخندی زد و خواست شروع به حرف زدن کند. اما علی کریمی با گفتن جمله :«دستو بزن آقا دستو بزن» حرف وزیر را قطع کرد و همه حاضرین با صدای بلند دست زدند.

وزیر که خنده اش کمرنگ تر می شد انگار که در یک کار انجام شده قرار گرفته است گفت: «حالا صحبت می کنیم.» اما بازیکنان می خواستند از فرصت به دست آمده استفاده کنند و از وزیر که در این موقعیت گیر افتاده قول بگیرند.

علی کریمی گفت: دست زدیم دیگه آقا. حله؟

وزیر رو به کفاشیان که ایستاده بود گفت : حالا چقدر است؟

کفاشیان در پاسخ گفت: گفتم نصفش را ما متعهد شدیم. هنوز نصفش مانده است.

وزیر: رقمش؟

علی رغم اصرار عباسی کفاشیان علاقه ای به اعداد و ارقام نشان ندارد: الان اینجا کلی خبرنگار است. رقمش را بگویم می نویسند. در این لحظه نکونام به کمک رئیس فدراسیون آمد و گفت:« جناب وزیر رسانه ای نشود برای تیم ملی بهتر است. من با شما در این باره صحبت خواهم کرد.» صدای پچ پچ در بین همه شنیده می شد همه منتظر جواب وزیر بودند که بالاخره وزیر تسلیم شد: «قول می دهیم که این کسری را جبران کنیم.» با این جمله عباسی سالن از تشویق همه منفجر شد. این تشویق و به دنبال آن صدای شکستن یکی از میزها به دلیل کمبود جا که یکی روی آن نشسته بود، توجه ها را به سمت دیگری منعکس کرد و با چند شوخی و صحبت های سفیر و سرکنسول ماجرا کاملا منحرف شد. ولی با این حال کی روش که در تمام این مدت مترجمش کنارش بود و از قضیه با خبر شده بود فهمیده بود که الان تا تنور گرم است باید چسباند. هنگامی که به رسم یادبود به او هدیه ای داده شد صبر کرد هیاهوی عکس گرفتن و همهمه حاضرین بخوابد بعد در حالی که خیلی جدی ایستاده بود، بعد از تشکر از دعوت شام و هدیه بحث را دوباره به جهت خودش برگرداند و رو به وزیر ایستاده و گفت: «حمایت شما می تواند به ما خیلی کمک کند. این قول شما نشان می دهد که ما تمام حمایت های لازم را برای برای آماده سازی تیم خواهیم داشت. من اعتقاد دارم که این تیم شانس خوبی برای صعود دارد. من به عنوان کسی که از جنس فوتبالم از شما درخواست حمایت دارم. مطمئنا با این کمک به جام جهانی خواهیم رفت. » کی روش بحث صعود تیم ملی به جام جهانی را هم پیش کشید تا وزیر وضعیت را بیشتر بشناسد:«یک نکته ای را همین الان باید به وزیر بگویم. ما دیگر وقتی نداریم که ازدست بدهیم. زمان کافی در اختیار نداریم و باید همه برنامه ها را مشخص کنیم. من نمی توانم قولی بابت چیزی بدهم. همانطور که در بازی امروز دیدید یک سری اتفاقاتی افتاد که کنترلش از دست ما خارج بود. ولی این را می دانم که چیزهایی هست که می توانیم کنترل کنیم. و آن همکاری کامل همه برای آماده سازی تیم است. مطمئن باشید اگر این همکاری انجام شود این تیم به بزریل خواهد رفت. »جدیت کی روش باعث شده بود تا چهره وزیر دیگر آن لبخند همیشگی نداشته باشد. کی روش برای پایان دادن به این ماجرا حرف را عوض کرد و گفت:« من حرف هایم را زدم. الان دیگر گرسنه هستم. خیلی ناراحتم چون بازی را باختیم. وقتی که می بازم احتیاج به کباب دارم تا برای ادامه کار انرژی بگیرم »این جمله او با خنده حاضرین همراه شد و خنده ای هم بر لب وزیر نشست. در همهمه خروج از سالن جواد نکونام بلند شد و در بین کفاشیان و وزیر رفت و به آرامی چند دقیقه ای زیر گوش وزیر صحبت کرد. به نظر می رسد همه نگران شرایط و امکانات مالی تیم ملی هستند. باید منتظر نشست و دید عباسی که بعد از شام به تهران بازگشت حمایت های موردنظر کی روش را عملی خواهد کرد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها