کد خبر: ۵۷۵۵۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۱
پروين در پرسپوليس نقش چندان مهمي ندارد و با توجه به اينكه دنيزلي سرمربي تمام و كمالي است كوچكترين فرصتي براي عرض اندام نيافته است
علي پروين روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاري فارس به گلايه از سياست باشگاه پرسپوليس پرداخت و در مصاحبه غيرمنتظره به هواداران پرسپوليس گفت با توجه به اينكه در جريان نقل و انتقالات قرار ندارد ممكن است از اين تيم برود. اين مصاحبه پس از آن بود كه پروين احساس كرده بود محمد رويانيان نقش او را در اداره باشگاه كاملا ناديده گرفته است.
پروين كه زماني در تمام جلسات همراه رويانيان بود حالا مي‌ديد كه حتي در جريان خريدها قرار ندارد. او كه سال‌ها مرد اول پرسپوليس و سلطان تام و تمام قرمزها بوده است به سختي مي‌توانست اين مساله را تحمل كند و بنابراين تهديد به جدايي كرد.

 به گزارش گل محمد رويانيان اما با وجود اينكه دل خوشي از پروين ندارد فعلا بناي مدارا با او را گذاشته است. پروين در پرسپوليس نقش چندان مهمي ندارد و با توجه به اينكه دنيزلي سرمربي تمام و كمالي است كوچكترين فرصتي براي عرض اندام نيافته است.
 در ساير زمينه‌ها نيز پرسپوليس تحت تاثير مصاحبه‌هاي هر روز مديرعامل است و پروين در سايه قرار گرفته شايد اگر شما هم جاي علي آقا بوديد همين‌قدر ناراحت مي‌شديد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها