کد خبر: ۵۷۰۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
منتخب مردم مشهد در مجلس گفت: مطهری و امثال او بدانند در مجلس نهم مجالی برای ارائه صحبت‌های ضدارزشی پیدا نخواهند کرد.

جواد کریمی قدوسی منتخب مردم مشهد در مجلس نهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درخصوص فضای حاکم بر مجلس آینده، به نطق اخیر علی مطهری اشاره و اظهار داشت: علی مطهری باید بداند که احسنت احسنتی که پس از نطق ضدارزشی او در صحن مجلس شنیده شد در مجلس نهم شنیده نشده و مطهری و امثال وی مجالی برای ارائه این گونه صحبتها نخواهد داشت.

جواد کریمی قدوسی با اشاره به اهانتهای علی مطهری به سپاه پاسداران در صحن علنی مجلس گفت: وی باید بداند در مجلس نهم زمینه و فرصت لازم را برای ارائه این قبیل مسائل پیدا نخواهند کرد و این گونه اظهار نظرها با واکنش شدید مجلس و مردم مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رأی مردم به علی مطهری رأی به شهید مطهری و خانواده شهید مطهری بوده است، افزود: حوادث سال 88 بر مجلس هشتم تأثیر گذاشته و فضای مجلس را ملتهب کرد که این التهاب در مجلس، التهاب در جامعه را نیز در پی داشت.

منتخب مردم مشهد ادامه داد: اصولگرایان در مجلس نهم باید مواضع خود را مشخص کرده و اگر برخی از افراد بخواهند به مواضع گذشته خود در مجلس نهم نیز ادامه دهند بدانند که این اقدام با واکنش جدی مردم مواجه خواهد شد.

کریمی‌قدوسی خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات اخیر مجلس نشان دادند که نمایندگان آنها ضمن رعایت اصول باید از تنشهای سیاسی پرهیز کرده و موجب آرامش در عرصه‌های مختلف در کشور شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها