کد خبر: ۵۷۰۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
رئیس اداره سیاسی سپاه:
رئیس اداره سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: حمله وقیحانه به ارکان نظام اسلامی از جمله سپاه و رهبری، راهبرد کانونی جریان فتنه داخلی و معاندان خارجی است.

فارس، علی اشرف نوری رئیس اداره سیاسی سپاه در همایش سراسری مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه به تشریح شرایط سیاسی داخلی و خارجی پرداخت و گفت: هجمه بی‌سابقه جبهه غرب علیه انقلاب اسلامی بیانگر نقش مهم و تأثیرگذار آن در مناسبات منطقه ای و بین المللی است.

وی افزود: برخی جریانات داخلی- دانسته یا ندانسته- برای حمله به ارکان نظام اسلامی با دشمنان قسم خورده نظام، همسو شده‌اند.

رئیس اداره سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: حمله وقیحانه به ارکان نظام اسلامی از جمله سپاه و رهبری، راهبرد کانونی جریان فتنه داخلی و معاندان خارجی است.

وی افزود: در این راهبرد، تحریم های اقتصادی، بی ثبات سازی، به هم ریختن بازار، زمینه سازی برای رشد تورم، ایجاد نافرمانی مدنی و تخریب همزمان سپاه و رهبری به عنوان محورهای تاکتیکی مورد توجه قرار گرفته است.

 

*حجم سنگین هجمه علیه سپاه نیز بیانگر اهمیت بالای این نهاد است

 

سردار محمد حسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سخنران سومین روز این همایش بود.

وی با بیان فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وجود بهترین، مخلص ترین، پاک ترین و کارآمدترین فرزندان این ملت شکل گرفت و همواره در لبه جلویی منطقه نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی قرار داشته است.

سردار سپهر افزود: سپاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در همه صحنه‌های مهم و حساس، به عنوان سپری پایدار و مقاوم و بازویی توانمند در دفاع و حفظ و حراست از انقلاب اسلامی حضور داشته است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: نهاد مقدس سپاه که قداست خود را در پرتو ولایت محوری، تقوا و معنویت و خون پاک وارسته ترین و پاک‌ترین انسان ها، کسب کرده است، همواره مایه عزت اسلام و انقلاب و خار در چشم دشمنان بوده است.

وی افزود: اصلی وجود دارد که هرگاه هدفی بیشتر از سایر اهداف مورد هجمه قرار می گیرد، بیانگر اهمیت آن است، حجم سنگین هجمه علیه سپاه نیز بیانگر اهمیت بالای این نهاد و نقش مؤثر آن در ناکام گذاشتن و به شکست کشاندن دشمن است.

سپهر، در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه، گفت: مهم ترین راهبرد امروز سپاه، راهبرد فرهنگی و مقابله با جنگ نرم است.

وی در پایان افزود: خروجی بسیاری از موسسات تحقیقاتی و پژوهشی آمریکا به یک نتیجه مشترک رسیده است و آن این که تنها راه ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها