کد خبر: ۵۶۹۵۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
امام خمینی(ره) همواره به عنوان یک شخصیت جهانی پشتیبان مستضعفین محرومین بودند و اندیشه و موضعگیری‌های ایشان مردم مظلوم فلسطین و اشغال سرزمینشان از سوی صهیونیستها را کانون توجه افکار عمومی دنیا قرار داد.
همراهان نیوز، مدیر بخش نثر در اتحادیه نویسندگان تاجیکستان حضرت امام خمینی را یگانه پرچمدار حمایت از مظلومین تاریخ معاصر بویژه ملت فلسطین دانست.

"میرزا شکور زاده مدیر" بخش نثر در اتحادیه نویسندگان تاجیکستان و مولف بیش از 30 کتاب با موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار بخش فارسی خبرگزاری قدس (قدسنا) با اشاره به ویژگیهای شخصیتی امام راحل (ره) افزود: امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت جهانی، با اندیشه اسلامی و انقلابی خویش  تحولی بزرگ در شعور مردم جهان ایجاد کرد.

وی امام خمینی (ره) را یگانه پرچدار حمایت از مستضعفین عالم بویژه مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: ایشان همواره به عنوان یک شخصیت جهانی پشتیبان مستضعفین، محرومین بودند واندیشه وموضعگیریهای ایشان مردم مظلوم فلسطین و اشغال سرزمینشان از سوی صهیونیستها را کانون توجه افکار عمومی دنیا قرار داد و مسئله فلسطین را احیا کرد.

میرزا شکور زاده خیزش عظیم امت اسلامی در کشورهای منطقه را ثمره تفکرات و اندیشه های امام خمینی (ره) عنوان کرد و افزود: ایشان با نهضت خود نه تنها تحولات بزرگی در ایران بوجود آورد بلکه، روح خود باوری و بازگشت به خویشتن را به پیکره امت اسلامی دمید و امت اسلامی را برای مقابله با مستکبرین عالم متحد نمود که امروز شاهد خروش ملتهای اسلامی در برابر ظالمین و مستکبرین عالم هستیم.

نویسنده تاجیکی در ادامه  به محبوبیت آثار امام خمینی (ره) در میان سایر ملتهای اشاره کرد وگفت: تالیفات امام خمینی (ره) از محبوبترین آثاری است که در میان ملل مختلف بویژه کشورهای فارسی زبان  وجود دارد و ما مفتخریم به خاطر زبان و فرهنگ مشترک نسخه های اصلی آثار ایشان را در اختیار داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها