کد خبر: ۵۶۸۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۲۲     ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
تعريف و تمجيد بابت حفظ صندلي رياست
آقاي مجري با تعريف و تمجيدهايي كه از سجادي و وزير ورزش كرد، احتمال بركناري خود از رياست فدراسيون هاكي را به حداقل رساند!
در حالي كه بركناري برخي از روساي فدراسيون هاي ورزشي موجي از اعتراض ها را عليه وزارت ورزش و جوانان به راه انداخته است مجري باسابقه ترين برنامه ورزشي كشور برخلاف جريان آب شنا كرد و به تعريف و تمجيد از عملكرد دستگاه ورزش بابت اين تغييرات پرداخت!
به گزارش خبرآنلاين مجري برنامه ورزش و مردم روز گذشته در برنامه اش طي تماس تلفني با حميد سجادي معاون ورزشي وزارت ورزش، با او در مورد تغييرات فدراسيون ها صحبت كرد. اما برخلاف چيزي كه تصور مي شد، وي به جاي انتقاد از وزارت ورزش بابت ايجاد تغييرات در آستانه المپيك، به تعريف و تمجيد از عملكرد سجادي و عباسي پرداخت! اين مجري شناخته شده در قسمتي از صحبت هايش اظهار داشت: به نظر من روش خوبي است كه مديران كل تربيت بدني را جايگزين روساي فدراسيون ها مي كنيد! و سجادي هم در جواب او گفت: ما يك جايي وظيفه داريم بر اساس نتايج و يافته هايمان مديريت را تقويت يا تثبيت كنيم يا تغيير بدهيم. اگر نياز به تغيير بوده، برابر با اساس نامه فدراسيون هاي ورزشي كار غير قانوني اتفاق نيفتاده و تغييرات انجام شده است. تغييرات در همين راستا بوده و اميدواريم اين تصميمات به نحو احسن باشد. بايد به تصميمات احترام بگذاريم.
مجري برنامه ورزش و مردم در پايان صحبت هاي معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان و در تاييد بركناري برخي روساي فدراسيون ها به بيان جمله اي عجيب پرداخت و گفت: به دوست و سرور گرامي آقاي دكتر عباسي تبريك مي گويم! به نظر مي رسد آقاي مجري با تمجيدهايي كه از وزير ورزش و معاون ورزشي او انجام داد در سمت رياست فدراسيون هاكي ابقا شود. اين در حالي است كه اين روزها زمزمه كنار گذاشتن خود وي نيز به گوش مي رسيد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۶
۱
خاک عالم
پاسخ
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۰
كاري كه اين مجري كرد حاصل يك عمر تجربه زندگي در اين كشور است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
۶
۰
بله آقا اینجوری می چسپن به میز
پاسخ
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سلام - انصافا آقای شفیع چرا اینطوری با آبروی خودش بازی کرد - راستی چرا آقای شفیع باید هم در صداو سیما کارکند و هم در فدارسیون هاکی - چرا قانون دو شغله ها در مورد وی اعمال نمی شود ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها