کد خبر: ۵۶۸۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با رد برگزاری کنسرت در اربیل عراق گفت: تا به حال کنسرت نگذاشته‌ام.

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی در مورد مطلبی که یکی از روزنامه های ورزشی درباره خوانندگی یک بازیکن ملی پوش در اربیل عراق نوشته اظهار داشت: منظور این روزنامه من هستم. آنها اسمی نیاورده اند اما مطلب نشان می دهد منظورشان چیست و به آنها گفته ام اگر نگویند این مطلب را چه کسی به آنها گفته شکایت می کنم.

وی که سال گذشته در اردوی تیم امید بود و امسال نیز به اردوی تیم زیر 22 ساله ها دعوت شده تصریح کرد: سال گذشته در اردوهای تیم امید بودم اما در فاصله سه روز مانده به مسابقه با عراق که در اربیل برگزار شد منصوریان نام من را خط زد. شاید باورتان نشود اما منصوریان وقتی سرمربی تیم امید شد مرا که سال ها در تیم فولاد بازی کردم و از 13 سالگی در اردوهای تیم ملی بودم را نمی شناخت و یا طوری وانمود می کرد که نمی شناسد و در آخر هم اسمم را خط زد. در روزهای آخر اردو نفراتی به تیم امید اضافه شدند که نمی شناختم و همان ها هم فیکس شدند.

رحمانی تاکید کرد: اصلا سال گذشته همراه تیم به اربیل نرفتم که به جای حضور در اردو کنسرت اجرا کنم. چند سال پیش یک آهنگ خوانده ام و دیگر این کار را ادامه ندادم اما کسی که چنین مطلبی را منتشر کرده خواسته از این قضیه سوء استفاده کند. من هفت جدم ایرانی است و تا به حال هم کنسرت اجرا نکرده ام.

بازیکن فولاد در این خصوص که چرا اکنون به تیم زیر 22 ساله ها دعوت شده به اردو نمی رود، گفت: دوران اوجم برای حضور در تیم امید، سال گذشته بود. سال ها برای بازی در المپیک برنامه ریزی کرده بودم اما من را در حساس ترین روزها خط زدند و به دلیل ناراحتی از این قضیه به اردوی فعلی نمی روم.

رحمانی اضافه کرد: چطور زمانی که باید دیده می شدم، نشدم و حالا باید در کنار بازیکنان لیگ یکی و دسته دویی تمرین کنم. چندین سال است در فولاد بازی کردم و در همین فصل چندین بازی کاپیتان فولاد بودم. از طرفی در حال ازدواج هستم و وقتی هم تیم زیر 22 ساله ها بازی دارد من امتحان دارم و نمی توانم در اردو باشم. فقط منتظر هستم تا بدانم چه کسی این مطالب را علیه من اعلام کرده و نوشته و در صورتی که متوجه شوم جواب بدی به او می دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها