کد خبر: ۵۶۶۵۷
زمان انتشار: ۰۱:۴۷     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱
سايت گل قلب دفاع پرسپوليس جايي است كه هر مهاجم گل نزني مي‌تواند حاجتش را از آنجا بگيرد. در نيمه اول بازي پرسپوليس مقابل الاتحاد قرمزها در شرايطي زمين بازي را ترك كردند كه گرچه حريف مستحق برتري بود اما آنها هم مي‌توانستند اين گل‌هاي عجيب و قريب را نخورند.
گل اول بازي روي مزاحمت شيث رضايي روي پاي بازيكن الاتحاد رقم خورد و در حالي كه به نظر مي‌رسد هيچ برخوردي رخ نداده باشد داور شيرجه بازيكن الاتحاد را خطا تشخيص داد و يك پنالتي به ببرهاي عربستاني هديه كرد اما فاجعه در جايي رخ داد كه الاتحاد گل دوم را زد، گلي كه به سادگي مي‌شد از رخ دادنش جلوگيري كرد.
بازيكنان الاتحاد پيش از سوت پايان حمله‌اي روي دروازه پرسپوليس صورت دادند و در شرايطي كه خطري دروازه پرسپوليس را تهديد نمي‌كرد  اشتباه شيث رضايي در دفع توپ اين فرصت را به  فوزی مهاجم خطرناك الاتحاد داد تا از فاصله نزديك دروازه آبدوكيچ را باز كند.
آودوكيچ كه به شدت از اشتباه شيث ناراحت بود فرياد بلندي بر سر او كشيد. او در نيمه اول و در آغاز نيمه دوم دو، سه باري دروازه پرسپوليس را نجات داد تا وضعيت از اين بدتر نشود.
 ضعف مدافعان پرسپوليس يك موضوع هميشگي است كه مصطفي دنيزلي هرگز نتوانسته چاره‌اي بر آن بيانديشد و اين بزرگترين نقطه تاريك او در دوران حضور مجدد او در ايران است. مربي‌اي كه مشخص نيست با پرسپوليس ادامه مي‌دهد يا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها