کد خبر: ۵۶۴۵۴
زمان انتشار: ۰۳:۰۳     ۰۳ خرداد ۱۳۹۱
"
مدير روابط عمومي باشگاه الاتحاد : "كاروان 43 نفره پرسپوليس بيش از حد معمول است. حضور اين تعداد نفرات مخالف با قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا است
سایت گل-  از همان ابتدای ورود کاروان پرسپولیس به جده و ایجاد مشکلات مربوط به ویزا که منجر به معطی 100 دقیقه­ای بازیکنان پرسپولیس شد ، می­توانستیم دریابیم که سعودی­ها استقبال گرمی را از سرخ­پوشان نخواهند کرد ..
 با وجود آنکه مسئولان تیم پرسپولیس از 4 روز قبل لیست خود را برای صدور ویزا به عربستان ارسال کرده بودند ، بازهم برای جلوگیری از معطلی بیش­تر پول ویزاهای خودشان را پرداخت کردند و مجوز ورود به جده را گرفتند و پس از انگشت­ نگاری و چشم­ نگاری راهی هتل "هالی­دی" شدند.

مقابله با لشگر 43 نفره!
 براساس گزارش روزنامه شرق الاوسط ، مسئولان عربستانی روز گذشته ویزای مهدوی‌کیا ، هاشمیان، کریمی ، "آودوکیچ" و "ایمون زاید" را دیرتر از دیگر بازیکنان صادر کردند. مسئولان سعودی به هیچ وجه آمادگی اسکان دادن 43 نفر را نداشتند و به مشکل برخوردند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در اولین اقدام ، در تماس با نمایندگان AFC و فدراسیون فوتبال عربستان درخواست کردند برای رسیدگی به شرایط موجود ، در هتل حاضر شوند. نماینده AFC پس از حضور در هتل ، از چند اتاق در حالی­که در بعضی از آنها تا چهار نفر اسکان یافته بودند ، بازدید کرد.
در ادامه مسئولان باشگاه نامه­ هایی را که بعد از بازی با الشباب از طریق فدراسیون فوتبال ایران برای فدراسیون فوتبال عربستان ارسال کرده بودند را ارائه دادند. نماینده AFC پس از مشاهده شرایط و شنیدن توضیحات نمایندگان باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال عربستان ، حق را به باشگاه پرسپولیس داد و اعتراض سرخپوشان را وارد دانست.

عذرخواهی مسئولان الاتحاد:شرمسار و شرمنده ایم
اما حالا ماجرا را بشنوید از روزنامه "شرق الاوسط " : يوسف النجار مدير روابط عمومي باشگاه الاتحاد عربستان معتقد است كه حضور كاروان 43 نفره پرسپوليس در جده در تضاد با قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا است.
 تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با تیم الاتحاد عربستان در چارچوب مرحله  یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در چهارشنبه ساعت 22:30 وارد جده شد. يوسف النجار مدير روابط عمومي باشگاه الاتحاد ، افزود : "كاروان 43 نفره پرسپوليس بيش از حد معمول است. حضور اين تعداد نفرات مخالف با قوانين كنفدراسيون فوتبال آسيا است. ما در تهيه اتاق براي اين تعداد و ارائه­ خدمات مورد نظر آن­ها با مشكل مواجه شده­ ایم و به شدت احساس شرم­ساری می­کنیم."
در ادامه وی افزود : "در حال حاضر در تعطيلات به سر مي‌بريم و هتل‌ها پر از ميهمانان و زائران است. فدراسيون فوتبال ايران بايد پيش از اين به فدراسيون فوتبال عربستان اعلام مي‌كرد كه خواستار رزرو اتاق‌های بيشتر است. ما تا لحظه‌های پاياني از تعداد اعضای کاروان پرسپولیس بی­اطلاع بودیم ، اما به اميد خدا خواسته‌های آن‌ها را برآورده خواهیم ساخت و تلاش مي‌‌كنيم تا ميزبان خوبي باشيم و تمام امكانات ممكن را براي كاروان ايران مهيا كنيم."

زارع:به ما بی احترامی کردند
جمشید زارع ، نائب رئیس باشگاه پرسپولیس نیز در دفاع از اقدامات اداری باشگاه پرسپولیس گفت : " مقامات باشگاه پرسپولیس پس از اتمام بازی دو تیم پرسپولیس و الشباب امارات اقدام به ارسال لیست مربوط به کاروان پرسپولیس نمودند تا مقامات فدراسیون فوتبال عربستان برای صدور ویزا اقدام نماید ، اما این امر با سهل­ انگاری رویرو شد. کاروان 43 نفره پرسپولیس مرکب از بازیکنان ، کادرفنی و سایر مسئولان فنی و اداری است که حضور آن­ها در کاروان تیم اجباری و ملزم بوده است.
 از طرف دیگر طبق قوانین کنفدراسیون آسیا تعداد کاروان یک باشگاه می­تواند بالغ بر 40 نفر باشد. مسئولان سعودی به هیچ­وجه توجهی به امر میزبانی نداشتند و ما از بدو ورود به جده با اهمال کاری ایشان روبرو شده­ ایم."
زارع در ادامه پیرامون اقدام دولتی مسئولان فرودگاه جده گفت :" کاروان پرسپولیس با اقداماتی از سوی مقامات دولتی فرودگاه جده روبرو شد که به هیچ وجه شایسته نبود و تیم ما را مورد بی­ احترامی قرار داد."

مشکلات مشابه برای داوران!
 نائب رئیس باشگاه پرسپولیس با اشاره به این مطلب که مسئولان کنفدراسیون آسیا نیز از نحوه­ میزبانی الاتحاد عربستان و فدراسیون فوتبال عربستان شاکی بوده است ، گفت : " نه تنها ما بلکه گروه ناظران و داوران نیز در زمان ورود به جده از ناحیه­ی ناهماهنگی مسئولان سعودی به شدت دچار مشکل شده بودند. من فکر می­کنم این ناهماهنگی­ها برای جلوگیری از رسیدن پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی می­باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها