کد خبر: ۵۶۱۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
سایت گل، تا امروز هر چه شایعه در اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید همگی درباره رفت و آمد بازیکنان این تیم بود نه مربیان. این‌طور به نظر می‌رسید که لااقل حضور دنیزلی روی نیمکت این تیم در فصل آینده قطعی است. در مورد او دیگر نباید شک و تردید کرد. اما اخباری که از اردوی پرسپولیس به تهران رسیده حکایت دیگری دارد.
از امارات خبر می رسد پرسپولیسی‌ها رضایت چندانی از دنیزلی ندارند و شنیده‌ها حاکی از این است که محبوبیت این سرمربی ترک‌تبار چه در جمع بازیکنان و چه در میان مدیران باشگاه پرسپولیس به شدت کاهش یافته است. گویا سرنوشت مصطفی دنیزلی در پرسپولیس بد جوری به نتیجه بازی این تیم با الاتحاد گره خورده و بعد از این بازی ممکن است شاهد اتفاقات زیادی در این تیم پرطرفدار باشیم.
دیشب در هتل محل اقامت پرسپولیس، دنیزلی در پاسخ به خبرنگار گل که نظر او را در مورد این شایعات جویا شده بود، فقط به ذکر این دو جمله کوتاه بسنده کرد: «همه چیز درست می‌شود. باید درست بشود!» آقا مصطفی کلمه «باید» را با تاکید زیادی ادا کرد تا ثابت کند او هم از وضع موجود راضی نیست و امیدوار است بعد از بازی با الاتحاد اوضاع بهبود پیدا کند.»
خبر دیگر در مورد سرمربی پرسپولیس این است که گفته می‌شد او برای دیدار با همسرش یک بار دیگر سفری کوتاه به ترکیه خواهد داشت اما مترجم دنیزلی ضمن رد این خبر تاکید کرد که او تا پایان بازی با الاتحاد در کنار تیم باقی خواهد ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها