کد خبر: ۵۶۱۵۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
منتخب مردم قم در مجلس نهم در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
موضوع اصولگرایان در مرحله اول انتخاب ریاست مجلس نیست و مهمترین مسئله حاضر بسیاری از نمایندگان تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان و وحدت بین اصولگرایان است. به وجود آمدن فراکسیون های حاشیه ای در مقابل فراکسیون واحد اصولگرایان موجب بروز و تشدید اختلاف بین اصولگرایان مجلس می شود و این اختلافات مانع بزرگی برای خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، همزمان با پایان یافتن عمر مجلس هشتم شورای اسلامی شاهد تشدید رایزنی ها و جلسات نمایندگان انتخابی در مجلس نهم برای تشکیل فراکسیون ها و همچنین هیئت رئیسه و ریاست مجلس نهم هستیم.

حال با توجه به حضور پرقدرت اصولگرایان در مجلس نهم لازمه تشکیل فراکسیون واحد اصولگریان بیش از پیش می تواند توفیقات بسیاری را برای انقلاب اسلامی به همراه داشته باشد اما در این میان شاهد ظهور و اعلام موجودیت فراکسیونی با نام رهروان ولایت بودیم که این امر با واکنش و مخالفت های بسیاری از سوی جریانات حاضر در بدنه اصولگرایان مجلس رو به رو گردیده است.

به همین منظور در گفتگویی با احمد امیرآبادی نماینده منتخب مردم قم در مجلس نهم به بررسی الزامات تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان پرداخته ایم که در ادامه می آید:



منتخب مردم شریف قم در مجلس نهم با تاکید بر تشکیل قوی فراکسیون واحد اصولگرایان اظهار داشت: موضوع اصولگرایان در مرحله اول انتخاب ریاست مجلس نیست و مهمترین مسئله حاضر لزوم حمایت یک دست اصولگرایان از تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان و وحدت بین نمایندگان است.

امیرآبادی بیان داشت: به وجود آمدن فراکسیون های حاشیه ای در مقابل فراکسیون واحد اصولگرایان موجب بروز و تشدید اختلاف بین اصولگرایان مجلس می شود و فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز ما را به وحدت دعوت می کند و البته این وحدت منافاتی با اختلاف نظرها و انتقادهای سازنده ندارد و به وجود آمدن این اختلافات اصلی مانع بزرگی برای خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

وی با انتقاد از تشکیل فراکسیون های دیگر افزود: متاسفانه برخی از دوستان با راه اندازی فراکسیونی به غیر از فراکسیون واحد اصولگرایان در بین اصولگرایان انشقاق ایجاد کرده اند و تشکیل این فراکسیون مانع تشکیل پرقدرت فراکسیون واحد اصولگرایان می شود.

منتخب مردم شریف قم در مجلس نهم گفت: فراکسیون واحداصولگرایان با دعوت سه روحانی گرانقدر مجلس حجج اسلام آشتیانی، آقا تهرانی و سالک آغاز به کار کرده است که آقایان حداد عادل و لاریجانی می توانند با حضور در این فراکسیون و بیان مواضع و برنامه هایشان خود را به نمایندگان اصولگرای مجلس معرفی کنند و خود نمایندگان تصمیم گیرنده در انتخاب ریاست مجلس باشند و هر فردی که از طرف فراکسیون اصولگرایان انتخاب شد در صحن مجلس هم همان فرد معرفی شود و نمایندگان هم از او حمایت کنند تا که رئیس آینده مجلس با رای بالای اصولگرایان و با قدرت کار خود را شروع نماید.

احمد امیرآبادی ادامه داد: طرح ریاست آقایان لاریجانی و حداد عادل قبل از تشکیل فراکسیون واحد اصولگرایان وحدت اصولگرایان را با حاشیه هایی روبه رو نمود و موجب اختلاف شده است و این اختلاف همان چیزی است که اصلاح طلبان به دنبال آن هستند.

ایشان در خصوص وظایف یک نماینده در این شرایط افزود: مردم با کسی عهد اخوت نبسته اند و اگر ببینند که آرمان ها و ارزش های انقلاب توسط نمایندگانشان فراموش شده است و نمایندگان به دنبال دعواهای سیاسی هستند حتماً در رفتارشان و در انتخاب شان تجدید نظر خواهند کرد.

وی در پایان اظهار اشت: به نظر بنده نباید ریاست فراکسیون واحد اصولگرایان و ریاست مجلس یک نفر باشد و عدم یکی شدن ریاست مجلس با ریاست فراکسیون اصولگرایان برکات متعددی را می تواند به همراه داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
درودبرامیرابادی کاندیدای اصولگرای مستقل که ازحالا به فکرکاردرمجلس هستش نه زدوبندسیاسی همین روش ادامه بده خیلی خوبه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها