کد خبر: ۵۵۹۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
مجری رسانه ملی گفت: در نخستین برنامه "دیروز امروز فردا" در سال 91 به جز حداد عادل از علی لاریجانی رئیس مجلس نیز دعوت کردیم و با وجود دادن وعده‌هایی از سوی دفتر وی، هیچ جوابی نشنیدیم.
 محمدحسین رنجبران، مجری رسانه ملی در گفت‌و‌گو با فارس درباره افزایش انتقاد نمایندگان از برنامه "دیروز، امروز، فردا" گفت: از زمانی که بنده مسئولیت اجرای این برنامه را به عهده گرفتم سعی داشتیم نقد منصفانه و بی‌طرفانه را در دستور کار خود قرار دهیم.

رنجبران با تأکید بر اینکه ما از بعد عید نقدهایی مربوط به گرانی‌های اخیر را در دستور کار خود دادیم ، افزود: در همین زمینه از کارشناسان مختلفی برای نقد و بررسی معضل گرانی دعوت کردیم و بعد از آن نیز بخش‌های دیگر رسانه ملی در این راستا حرکت کردند.

این مجری رسانه ملی با تأکید بر اینکه ما ابتدا نقد قوه مجریه در معضل گرانی‌ها را مورد توجه قرار دادیم خاطر نشان کرد: با توجه به روزهای آخر مجلس هشتم، ما نقد منصفانه قوه مقننه را نیز در دستور کار خود قرار دادیم.

وی خاطر نشان کرد: آقایان زاکانی، زارعی و سبحانی‌نیا هر کدام با رویکرد متفاوتی در برنامه اخیر دیروز، امروز، فردا حاضر شدند و حتی آقای شجاعی نیز  در برنامه حضور تلفنی داشت  هر چند خود وی اقرار کرد که از اول برنامه پیگیر مباحث نبوده است.

رنجبران ادامه داد: سبحانی‌نیا به عنوان عضو هیئت رئیسه در برنامه اخیر ما حضور داشت بنابراین اگر دوستان از اول برنامه را می‌دیدند متوجه می‌شدند که ما با بررسی نقاط قوت مجلس همچون قانون تجارت، مواضع بین‌المللی و هدفمندی یارانه‌ها بحث را آغاز کردیم.

این مجری رسانه ملی با تأکید بر اینکه دیدن نکات صرفا مثبت برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند نکات مثبت و منفی را با یکدیگر ببینید از این رو ما سعی کردیم در برنامه‌های خود با موضعی منصفانه به این امر بپردازیم.

وی بیان داشت: هدف ما این است که آستانه تحمل نقد در مسئولان را بالاتر ببریم چرا که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرمودند مسئولان روحیه نقدپذیری خود را افزایش دهند.

رنجبران با تأکید بر اینکه رسانه چشم بینای افکار عمومی است خاطر نشان کرد: اگر در قضیه فساد مالی نیز رسانه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کرد ما شاهد چنین مشکلاتی نبودیم لذا نقدهای رسانه‌ها موجب تکاپو و امیدواری جامعه می‌شود.

مجری برنامه دیروز، امروز، فردا با انتقاد از مواضع شجاعی کیاسری گفت: در حالی که وی خودش عضو هیئت نظارت بر صدا و سیما است باید کمک کند که فضای نقادی بازتر شود.

این مجری رسانه ملی در پایان تصریح کرد: در اولین برنامه از سری جدید دیروز، امروز، فردا به جز آقای حداد عادل از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز برای حضور در برنامه دعوت کردیم و با وجود دادن وعده‌هایی از سوی دفتر وی هیچ جوابی نشنیدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها