کد خبر: ۵۵۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
خبرآنلاین نوشت: با جماعتی طرف هستیم که در بالاشهر زندگی می کنند. فرقی نمی کند در چه شهری، در آن دور دست ها یا در همین نزدیکی ها. آنها معروفند و در خیابان برای مردم قابل شناسایی. مدام اسم شان در روزنامه هاست، عکس شان در مجله ها و تصویرشان در تلویزیون. سایت ها درباره شان زیاد می نویسند. هر چه می گویند در روزنامه منعکس می شود. فقط لازم است دهان باز کنند تا فردا ببیند اسم شان و عکس شان در روزنامه هاست.

این جماعت، جماعت مربیان لیگ برتر است. آدم هایی که سال هاست در فوتبال هستند و خواهند ماند. شاید بازیکن ها بروند و بیایند، اما جماعت مربیان معمولا بدون تغییر است. یک عده مشخص که از این تیم به آن تیم می روند و گهگاه موفق می شوند و گهگاه ناکام.

ولی بحث در این گزارش فوتبال نیست و نتایجی که این مربیان گرفته اند، بلکه یک سوژه غیر فوتبالی است؛ یارانه!
حقیقتا یارانه الان از مربیان فوتبال نیز معروفتر است و شاید از هر آدم دیگری. در ایران، اغلب آدم ها یارانه می گیرند و برخی از آدم های معروف هم همینطور. شاید بیشتر مردم تصور کنند مربیان لیگ برتری چون قراردادهای مالی خوبی در سال می بندند زیاد دنبال یارانه و ۴۵ هزار تومان و کلا این پول ها نباشند ولی این گزارش به شما ثابت می کند که زیاد هم درست پیش بینی نمی کنید؛ برخی از مربیان لیگ برتر یارانه می گیرند و برخی نمی گیرند.

در این گزارش نام برخی از مربیان سابق لیگ برتری نیز هست. می شد سوژه یارانه بسیار گسترده تر باشد و وارد فازهای دیگر شود که در آن صورت بی شک بسیار جدی تر می شد و این حالت fun گونه خود را دست می داد. به همین دلیل علیرغم تمام بحث هایی که با مربیان کردیم درباره گرانی ها و قبض ها، و علیرغم اینکه حرف های بسیار تاثیرگذاری زدند، مجبوریم تنها یک سوال از این گفت و گوها را چاپ کنیم؛ «آیا یارانه می گیرید؟»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها