کد خبر: ۵۵۸۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «رسانه هایی که با انتشار اخبار کذب نقل و انتقالات تیم پرسپولیس در صدد تخریب هستند، شکایت می کنم.»
جام نیوز، محمد رویانیان گفت: «متاسفانه برخی از روزنامه های رسمی کشور و سایت های خبری اقدام به درج اخبار کذبی در خصوص جذب بازیکنان جدید به تیم پرسپولیس می کننده که بنده اصلا از آن بی خبرم.»
وی افزود: «انتشار این گونه اخبار باعث تخریب پرسپولیس، بازیکنان ملی پوش و باشگاهی لیگ است و لذا مشخص نیست این رسانه ها با چه منظوری به این کار اقدام می کنند.»
مدیر عامل پرسپولیس در پایان تصریح کرد: «انتشار اینگونه اخبار، تمرکز باشگاه و تیم را بر هم می زند و لذا باشگاه پرسپولیس از روزنامه هایی که اینگونه اسامی کذب را منتشر می کنند، شکایت خواهد کرد.»
گفتنی است محمد رویانیان برای بررسی وضعیت پرسپولیس عصر امروز راهی امارات می شود. حسین هوشیار، دروازه بان پرسپولیس هم که به تازگی از بند مصدومیت رها شده نیز وی را در این سفر همراهی می کند.
قرار است رویانیان در سفر یک روزه خود به امارات وضعیت سرخ پوشان را مورد ارزیابی قرار دهد و در جلسه ای با بازیکنان گفتگو کند. وی یکشنبه به تهران بر می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها