کد خبر: ۵۵۸۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
بازیگر «داماد خوش‌قدم» با اشاره به مشکلاتی که تهیه‌کننده فیلم سر صحنه برای گروه ایجاد کرد، گفت: گروه با کارگردان‌ مشکلی نداشت.

محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره ادعاهای اخیر تهیه‌کننده «داماد خوش‌قدم» گفت: متاسفانه درباره تهیه‌کننده از ابتدا در جریان نبودم و بعدها متوجه شدم که افراد مختلفی که با ایشان کار کرده‌اند، مشکلاتی برایش ایجاد شده است، مثل این‌که از ابتدا در این کار نبوده اما از طریقی که زیاد هم ارتباطی به سینما ندارد وارد این حرفه شده است و در نهایت تهیه‌کننده شده است. ایشان متاسفانه براساس قرارداد و در زمان معین شده به تعهداتش عمل نکرد.

وی در ادامه افزود: حس کردم از پرداخت به موقع مبلغ مورد توافق طفره می‌رود و من هم تا زمانی که مبلغ را پرداخت نکرد حاضر نشدم جلوی دوربین بروم. بعد هم با کارگردان دچار مشکل شد و به پیشنهاد آقای راست‌گفتار وی را کنار گذاشتند تا کار به اتمام برسد. متاسفانه پول یک تعداد از دوستان را نداده بود و کار نیمه‌کاره باقی ماند. یک سری سکانس‌های اصلی فیلم گرفته نشد، از جمله سکانس پایانی کار و تهیه‌کننده به همان صورت و با بخش‌هایی از فیلم، کار را تدوین کرده بود و فیلم را توزیع کرد‌. من خودم وقتی فیلم را دیدم حس خوبی نداشتم.

هدایتی در ادامه افزود: ما با آقای راست‌گفتار مشکلی نداشتیم و ایشان حلال مشکلات سر کار بودند و مشکلاتی که از طرف تهیه‌کننده ایجاد می‌شد آقای راست‌گفتار حل و فصل می‌کرد. ایشان هیچ مشکلی با عوامل نداشت و همه به خاطر ایشان کار را ادامه دادند.

بازیگر مجموعه «قهوه تلخ» در ادامه توضیح داد: کارگردان کار را ترک نکرد، من به دلیل سابقه تهیه‌کننده حاضر نشدم تا زمانی که مبلغ توافق شده را دریافت نکنم جلوی دوربین حاضر شوم. من با آقای راست‌گفتار مشکلی نداشتم. در طول فیلمبرداری به جایی رسیده بود که همه عوامل با این تهیه‌کننده دچار مشکل ‌شدند و از سرمایه‌گذار خواهش کردند که ایشان را کنار بگذارند تا کار به اتمام برسد.

وی در ادامه گفت: تهیه‌کننده فیلم را بدون حضور کارگردان تدوین و آماده کرده است. این فیلم دیگر کار کارگردان به شمار نمی‌آید، کارگردان باید سر تدوین حضور داشته باشد، آقای راست‌گفتار تنها کارگردانی صحنه‌ها را انجام دادند درحالی که بخشی از کارگردانی تدوین کار است که باید کارگردان حضور داشته باشد و سکانس‌های پایانی گرفته نشد و تدوین صورت گرفته است.

هدایتی در ادامه به شکایت تهیه‌کننده اشاره کرد  و گفت: تهیه‌کننده از بنده، نادر سلیمانی، کاظم راست‌گفتار و چند تن از افراد دیگر به خانه سینما شکایت کرد. در آن جا هم حضور پیدا کردیم و ایشان محکوم شد، در آن جلسه هم حرف‌های عجیب و غریبی زد و من توجیه نشدم چرا او از ما شکایت کرد!

بنا براین گزارش، هفته گذشته محمد کمالی‌پور تهیه‌کننده «داماد خوش قدم» به ادعای «کاظم راست‌گفتار» - کارگردان فیلم - در یک برنامه تلویزیونی زنده مبنی بر اینکه من فیلم را کارگردانی نکرده‌ام‌، واکنش نشان داد و در گفت‌و‌گو با فارس گفت: مگر ممکن است فیلمی ساخته شود و روی فیلم نام کارگردانی را به دروغ گذاشت و جالب‌تر این‌که کارگردان هیچ اقدام قانونی انجام نداده باشد. فیلم‌های پشت صحنه این فیلم وجود دارد و نشان‌دهنده این مطلب است که ایشان از ابتدای کار تا انتهای آن پشت دوربین و مشغول هدایت گروه بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها