کد خبر: ۵۵۷۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
مديركل امور دانشجويان داخل وزارت علوم با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام براي ميهماني و نقل و انتقال دانشگاه‌هاي كشور تا فردا يكشنبه 31 ارديبهشت، گفت: تاكنون حدود 26 هزار دانشجو در اين سامانه ثبت‌نام كرده‌اند.
مجتبي بذرافشان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه مهلت اعلام تقاضاي نقل و انتقال و ميهماني دانشجويان شاغل به تحصيل در دانشگاه‌هاي كشور فردا به اتمام مي‌رسد، گفت: مهلت تعيين شده تمديد نمي‌شود.

وي با اشاره به تعداد ثبت‌نام كنندگان، اظهار كرد: اين تقاضا‌ها براي دانشجويان شاغل به تحصيل و سال تحصيلي 92ـ 91 است و براي سال تحصيلي 93 ـ 92 ارديبهشت ماه سال آينده زماني تعيين مي‌شود.

مدير كل امور دانشجويان داخل وزارت علوم، با اشاره به دانشجويان ورودي جديد، تصريح كرد: اين دانشجويان مي‌توانند از مهر آينده از طريق سامانه سازمان سنجش براي نقل و انتقال و ميهماني خود اقدام كنند.

وي با تاكيد بر اين نكته كه اين مهلت آخرين فراخوان تقاضاي نقل و انتقال و مهماني براي دانشجويان در سال جاري است، گفت: از اين پس به دو علت يك فراخوان در سال اعلام مي‌شود اول اينكه دانشجويان در گذشته براي هر ترم بايستي درخواست مي‌دادند كه اين نگراني و دغدغه براي خانواده و دانشجويان وجود داشت كه مطمئن نبودند كه براي نيمسال بعد پذيرش مي‌گيرند يا خير. از طرف ديگر با اعلام يك فراخوان در سال فرصت بيشتري به دانشگاه‌ها براي رسيدگي دقيق‌تر داده مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به دغدغه دانشجويان ورودي جديد به خصوص دانشجويان دختر براي نقل و انتقال و مهماني اظهار كرد: با توجه به اينكه براي دانشجويان ورودي جديد سامانه‌اي طراحي نشده است، اين افراد مي‌توانند از طريق مهماني مبنا اقدام كنند تا از ترم اول در دانشگاه مورد نظر خود مهمان شوند.

پذرافشان در خاتمه با بيان اينكه از امسال اميدواريم دانشجويان ورودي جديد بتوانند مهماني بگيرند، گفت: پيش از اين 50 درصد ظرفيت دانشگاه‌ها براي اين دانشجويان داده شده بود كه الان اين ظرفيت بيشتر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها