کد خبر: ۵۵۴۹۷
زمان انتشار: ۰۲:۰۷     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
رئيس سازمان زندانهاي كشور از جايگزيني تكنولوژي و يا همان دستبندهاي الكترونيكي به جاي زندان براي متهمان خبر داد و افزود: توليدكنندگان داخلي يا نخبگان مي توانند براي شركت در مناقصه توليد اين دستبندها نمونه كار ارائه كنند.
غلامحسين اسماعيلي در گفتگو با مهر در مورد اجراي قانون حبس الكترونيك گفت: در اين قانون آمده است كه بخشي از بزهكاران را با ساز و كار قانوني به جاي نگهداري در حبس و زندان داراي حصار در خارج از زندان تحت مراقبتهاي الكترونيكي قرار دهيم.
رئيس سازمان زندانها افزود: استفاده از اين تكنولوژي در هر حال هم به نفع افرادهست و هم به نفع سازمان زندانها است زيرا موجب كاهش جمعيت زندانيان مي شود.
رئيس سازمان زندانها در مورد امنيت اين روش براي كنترل زندانيان گفت: در مطالعات ما ديده شده است كه اگر مجرمي خواست اين تكنولوژي را به نوعي از كار بياندازد به سرعت سيستم هشدار داده و متهم در هر مكاني كه باشد رديابي و دستگير مي شود.
اسماعيلي اظهار داشت: مطالعات بسيار زيادي درمورد حبس الكترونيك انجام شده است و هم اكنون به دنبال بستن قرارداد هستيم. البته اين بحث هم مطرح است كه اين طرح به صورت مناقصه محدود اجرا شود يا عمومي كه در حال مطالعه هستيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱
۰
و البته هر کس که تولید کند! یکی میاد بهش میگه باید به نام ما تولید کنی یا اصلا" تو نیستی دیگه!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها