کد خبر: ۵۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
مجتبي جباري در خلال تمرين ظهر شنبه چنان سراغ مديرعامل غايب (فتح‌ا...‌زاده) را گرفته بود كه مشخصا به همه و به ويژه رابطين مستقيم مديرعامل با محل تمرين بفهماند كه هدفش از به راه انداختن اين اغتشاش آرام كسي نيست مگر فتح‌ا...‌زاده. آنجا كه علي فتح‌ا...‌زاده هم به محض شنيدن اين جملات مصاحبه كرد (كه ديروز هم تيتر خيلي از نشريات شد) و گفت كه يكشنبه به تمرين مي‌روم و لخت مي‌شوم تا همه مرا ببينند!»‌ اين ديالوگ غيرمستقيم البته پيش از آتش بس مصلحتي بود كه ساعاتي بعد رخ داد و هر دو نفر حمله به ديگري را آن هم به شكل خجالت‌آوري تكذيب(!) كردند.

به نوشته روزنامه گل : سوال اينجاست مجتبي جباري كه تحت هيچ شرايطي حاضر به تغيير مواضعش نيست چطور حاضر شده عصر همان شنبه بگويد كه منظورش فتح‌ا...‌زاده نبوده است. از سوي ديگر با نگاهي به مصاحبه فتح‌ا...‌زاده در مي‌يابيم كه جباري از همه اعضاي تيمش بيشتر پول گرفته است و اين مي‌تواند به معني اين باشد كه جباري هر بار لب به اعتراض گشوده با دريافت بخشي از مطالباتش ساكت شده وگرنه چه دليلي داشته كه او طلب اين فصل و فصل پيشش را دريافت كند و به استناد مصاحبه فتح‌ا...‌زاده بيشترين دريافتي را از استقلال داشته باشد. مگر او بيش از سايرين بازي كرده يا خونش رنگين‌تر است؟

 كسي چه مي‌داند اما بي‌شك در حدفاصل تمرين ظهر شنبه و مصاحبه شنبه شب جباري با مهر اتفاقاتي رخ داده كه البته اسباب چرخش 180 درجه‌اي مديرعامل و البته جباري(!) را فراهم ساخته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها