کد خبر: ۵۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱
مدافع پرسپولیس گفت: در دیدار برگشت مقابل الشباب ما به 3 امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

مهرداد پولادی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به امارات اظهار داشت: در زمین الشباب باید به هر قیمتی شده به 3 امتیاز بازی برسیم. نیم‌نگاهی هم به بازی الهلال و الغرافه داریم. برای اینکه ساده‌تر صعود کنیم نیاز به یک معجزه داریم تا در بازی الغرافه قطر و الهلال عربستان رخ دهد و ما سرگروه شویم.

وی گفت: تیم‌های عربی حتی اگر انگیزه نداشته باشند مقابل ما بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذارند. آنها بازی با تیم‌های ایرانی را یک فینال برای خود می‌دانند، به همین دلیل کار ما سخت است. از طرفی دیگر الشبابی‌ها به دنبال جبران شکست سنگین در تهران هستند و می ‌خواهند 6 گل خورده را جبران کنند، اما ما 3 امتیاز را می‌خواهیم.

پولادی درباره برنامه‌هایش برای فصل آینده عنوان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. در این شرایط خیلی دوست دارم پرسپولیس صعود کند و برای تصمیم های بعدی وقت زیاد است تا بهترین تصمیم را بگیرم.

بازیکن پرسپولیس در پایان در پاسخ به سوالی که آیا باز هم انگیزه‌ای مثل بازی با الهلال برای جنگندگی داری یا خیر نیز گفت: من لباس پرسپولیس را پوشیده‌ام تا به این تیم کمک کنم. در تک تک دقایق سعی می‌کنم جزو بهترین‌ها باشم. البته هدف همه ما الان موفقیت پرسپولیس است و باید فردا این موضوع را ثابت کنیم چون تیم ما پتانسیل بالایی دارد. همیشه خوشحال می‌شوم که مردم از عملکرد من رضایت داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها