کد خبر: ۵۴۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

مسوولان باشگاه مس كرمان به طور جدی در حال مذاكره با امیر قلعه‌نویی هستند و احتمال حضور این مربی در جمع كرمانی‌ها وجود دارد. این در حالی است كه ژنرال هنوز با باشگاه تراكتور به توافق نرسیده است.

مسوولان باشگاه مس قصد دارند تیمی در حد قهرمانی تشكیل بدهند و نكته مهم این است كه از طریق شركت مس بودجه قابل توجهی در اختیار كرمانی‌ها قرار گرفته است. در روزهای اخیر برخی از مسوولان بلندپایه شركت مس مذاكراتی با امیر قلعه‌نویی داشته‌اند و حتی به این مربی گفته‌اند كه از لحاظ مالی هیچ مشكلی وجود ندارد و او می‌تواند هر بازیكنی كه دلش می‌خواهد را به كرمان بیاورد. از طرفی مسوولان مس مبلغ یك میلیارد تومان هم برای استخدام قلعه‌نویی كنار گذاشتند و حتی نیمی از این پول را قبل از شروع فصل به او خواهند داد.

از طرفی قلعه‌نویی به دلیل مشكلات مالی با باشگاه تراكتور دچار اختلاف شده و می‌خواهد در تیمی مربیگری كند كه مشكل مالی نداشته باشد. امیر حتی در مصاحبه با یكی از روزنامه‌های ورزشی گفته كه اگر با تراكتور به توافق نرسد بلافاصله با مس وارد مذاكره خواهد شد. یك منبع آگاه به سایت گل خبر داد كه در 2 روز اخیر قلعه‌نویی به كرمان نزدیك‌تر شده و در آستانه عقد قرارداد با مس قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها