کد خبر: ۵۴۷۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
کاروان 43 نفره تیم فوتبال پرسپولس برای دیدار با الشباب امارات راهی دبی شد.
جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در ششمین و آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه میهمان الشباب است از همین روز کاروان 43 نفره پرسپولیس پیش از ظهر امروز با پرواز امارات راهی دبی شد.
کاروان پرسپولیس امروز ساعت 11:40 دقیقه راهی امارات شدند. قرار است پرسپولیسی‌ها ساعت 9 صبح در هتل المپیک صبحانه خوردند و سپس راهی فرودگاه شدند.
 

* در این سفر اولادی، ممدوتال، کنعانی و هوشیاری پرسپولیسی‌ها را همراهی نکردند.
 

* جمشید زارع و مدیر بین‌الملل باشگاه بامداد دیروز به امارات رفتند تا کارهای مقدماتی اسکان تیم در دبی را انجام دهند.
 

* قرمزپوشان پس از حضور در امارات در باشگاه ایرانیان اسکان پیدا خواهند کرد.
 

* مهدی مهدوی کیا که به دلیل غیبت در تمرین روز گذشته ابتدا از سوی دنیزلی خط خورده بود پس از صحبت‌ با سرمربی تیم همراه پرسپولیسی‌ها به امارات رفت. مهدوی کیا اعلام کرده که در جریان زمان تمرین روز گذشته نبوده است.
 

* تعداد 11 خبرنگار و عکاس برای پوشش حضور پرسپولیس در امارات همراه این تیم به دبی می‌روند. قرار بود اصحاب رسانه فردا راهی دبی شوند اما احتمالا امروز عازم دبی خواهند شد. البته هتل اصحاب رسانه با پرسپولیس مشترک نیست.
 

* ظاهرا مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ایمون با این بازیکن به توافق رسیدند و پس از بازگشت کاروان تیم از سفر به امارات، این توافق مکتوب خواهد شد.
 

* بعد از بازگشت رویانیان از چین قرار شده تیم امید پرسپولیس در تورنمنتی که اوایل خردادماه انجام می‌شود به چین برود. قرار است چند بازیکن تیم ب هم همراه امیدها به چین بروند.
 

* دیروز فیلم بازی با فولاد در اختیار بازیکنان قرار گرفت. فیلم دیدار الغرافه – الشباب هم به کادر فنی داده شد.
 

* قرار است مصطفی دنیزلی برنامه‌های مکتوبش را تا اوایل ماه آینده به رویانیان بدهد.
 

* پدر سعید قدمی بازیکن جوان پرسپولیس دیروز در محل تمرین بود و با عاشوری و دنیزلی صحبت کرد، قرار است بعد از بازگشت پرسپولیس از دبی پدر قدمی باز هم با دنیزلی صحبت کند.
 

* ایوان هاشک سرمربی الهلال عربستان بعد از تساوی 2-2 با الاهلی در جام پادشاهی و حذف این تیم از این رقابت‌ها از کار برکنار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها