کد خبر: ۵۴۶۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
سايت گل –  در روزهاي اخير خبرهاي مختلفي در خصوص پيوستن رضا عنايتي به استقلال تهران مطرح شد و حتي برخي سايت‌هاي خبري از قول او نوشتند كه حضورش در تيم آبي‌پوش تهراني قطعي شده است. عنايتي در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در مورد وضعيتش مي‌گويد:«‌من فعلا با هيچ تيمي به توافق نرسيده‌ام و براي استراحت يك هفته‌اي به امارات مي‌روم و هر وقت برگشتم تصميم‌گيري خواهم كرد.»

از عنايتي مي‌پرسيم كه آيا تو گفته بودي حضورت در استقلال قطعي است كه او مي‌گويد:« من هيچ وقت نگفتم كه حضورم در استقلال قطعي است. در اين مدت صحبت‌هايي با فتح‌الله‌زاده و همچنين قائم مقام باشگاه استقلال داشتم ولي اين صحبت‌ها جدي نبود كه بخواهد به انجام مذاكرات رسمي منجر شود. من در جريان ليگ با هيچ تيمي مذاكره نكردم و حالا منتظرم تا پيشنهادها به صورت رسمي ارائه شود.»

روز شنبه برخي از سايت‌هاي خبري از مذاكره تراكتور و امير قلعه‌نويي با عنايتي خبر دادند. عنايتي در پاسخ به اين سوال كه آيا اين درست است كه در فهرست امير قلعه‌نويي قرار داري مي‌گويد:«‌من از اين موضوع خبر ندارم و خدا شاهد است كه يك كلمه هم با تراكتور و قلعه‌نويي صحبت نكردم. ليگ برتر تازه تمام شده و همانطور كه گفتم از حالا به بعد مي‌توانم روي پيشنهادها به صورت جدي فكر كنم. باز هم مي‌گويم كه اگر استقلال پيشنهاد بدهد به طور ويژه آن را بررسي خواهم كرد.»

در پايان از عنايتي در مورد جدايي عبدالله ويسي از صبا سوال مي‌كنيم كه او مي‌گويد:«‌ويسي يك مربي حرفه‌اي است كه خودش مي‌داند چه تصميمي بگيرد كه به سودش باشد و ضرر نكند. حتما او يكسري چيزها ديده كه جدا شده و برايش آرزوي موفقيت دارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها