کد خبر: ۵۴۶۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

سايت گل - جمعه 22 ارديبهشت‌ماه، كمي مانده به ساعت 19:30. بازي تراكتورسازي با ملوان انزلي در آخرين هفته ليگ، دقايق ابتدايي خود را طي مي‌كند اما تراكتور تا همين دقيقه هم 2-0 پيش افتاده.

در دقیقه 6 نفوذ احسان حاج‌صفی و پاس عمقی این بازیکن محمد ابراهیمی را در موقعیت تک به تک قرار مي‌دهد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پا دومین گل را به ثمر برساند. در همین لحظه کاپ قهرمانی لیگ دوازدهم توسط نمایندگان فدراسیون فوتبال در سکوی مخصوصي كه تدارك ديده شده قرار مي‌گيرد اما...

اما در آن سوی جعبه جادویي يك هوادار تراكتور كه با مشت‌های گره‌كرده فریاد گـــــــــــــــل سر می‌دهد، با فرود آوردن مشت خود دیگر نمی‌تواند نفس را بالا ببرد... اين يعني ایست قلبی به دليل هیجان بالا و... انا لله و انا الیه راجعون.


تراكتور با این گل مرگبار نایب‌قهرمان لیگ شد و شهر تبریز مملو از شادی و جشن و سرور. ولی در آن سوی جعبه جاودیي، اشك است و ضجه و شیون. خانواده‌ای بی‌پدر شده است... بی سرپناه... ستون یك خانواده شكسته است.

بله؛ وقتي تراكتور در دقیقه 6 دومین گل را مقابل ملوان به ثمر رساند مرد میانسالی از شدت خوشحالی و استرس بالا با ایست قلبی مواجه شده و داری فانی را وداع گفت. این مرد میانسال، عباد صدری یكی از كسبه بازار تبریز بود كه با رفتن خود طایفه‌ای را داغدار كرد. پیكر این هوادار عزیز صبح روز شنبه تشیيع شده و در وادی رحمت به خاك سپرده شد. شب سوم آن مرحوم نیز روز یكشنبه در مسجد امام حسین واقع در خیابان لاله میدان امام حسین و از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

روحش شاد و يادش گرامي باد...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها