کد خبر: ۵۴۶۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
همایش «نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی رحمه‌الله و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آغاز به کار کرد

دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای،همایش «نظریه بیداری اسلامی در اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی رحمه‌الله و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» صبح امروز با حضور آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، حجت‌الاسلام‌ گلپایگانی، علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل،  غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر انقلاب، زهرا مصطفوی ،رحیم پور ازغدی ،و حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران آغاز شد.

در این همایش که در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور شخصیت‌های حوزوی و علمی در حال برگزاری است،آیت‌الله مهدوی کنی با موضوع "تاثیر مرجعیت شیعه در روند تکاملی تاریخ بیداری اسلامی" و حداد عادل با موضوع "از خواب دیروز تا بیداری امروز" سخنرانی خواهند کرد.

 موسی نجفی با موضوع "ضرورت تبیین ابعاد نظریه بیداری اسلامی در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای" سخنرانی خواهد کرد و زهرا مصطفوی نیز با موضوع "تحلیل فلسفه بیداری اسلامی بر اساس اندیشه امام و رهبری"به ایراد سخن خواهد پرداخت.

علی اکبر ولایتی سخنران دیگر این همایش است که موضوعی با عنوان "نظریه بیداری اسلامی"را بررسی خواهد کرد و آیت‌الله تسخیری سخنانی با موضوع"بیداری اسلامی از منظر امام خمینی رحمه‌الله"را بیان می کند.

رحیم پور ازغدی موضوعی با عنوان"نیم نگاهی بر اندیشه سیاسی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خصوص بیداری اسلامی"را بررسی می کند

این همایش یک روزه به همت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای برگزار شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها