کد خبر: ۵۴۵۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
سرپرست باشگاه پيکان از مذاکره نهايي با عبدالله ويسي براي قبول سرمربيگري تيم فوتبال اين باشگاه در روز يکشنبه خبر داد.
 محمد جمشيدي در مورد آخرين وضعيت انتخاب سرمربي جديد براي تيم فوتبال پيکان گفت: فردا يکشنبه نشست نهايي را با عبدالله ويسي خواهيم داشت و بسيار اميدواريم که با توافق طرفين، قرارداد نهايي بين باشگاه پيکان و اين مربي جوان امضا شود.

 وي با بيان اينکه بحث سرمربيگري ويسي در تيم پيکان تمام شده است، اضافه کرد: ويسي مربي جوان، بادانش، بي حاشيه و از همه مهمتر سالمي است که بدون دلال و مسائل اين چنيني کار مي‌کند. اين موضوع مهمي است که باعث مي‌‍شود تيم در آرامش کارش را براي موفقيت پيش ببرد.

 

 سرپرست باشگاه پيکان در مورد اينکه هدف از جذب ويسي اين است که تيم فوتبال اين باشگاه عملکردي مانند صبا و نفت در فصل جاري داشته باشد، تاکيد کرد: ما وقتي هزينه مي‌کنيم، دوست داريم نتيجه بگيريم. شايد از روز اول به فکر قهرماني در ليگ نباشيم اما دوست داريم پيکان در فصل آينده عملکردي مانند تيم‌ صبا در ليگ يازدهم داشته باشد.

 

 جمشيدي همچنين در پايان گفت: يکي از اهداف‌مان براي فصل پيش رو حضور موفق در مسابقات جام حذفي است و اميدواريم در اين مسابقات بتوانيم به هدف بزرگ‌مان که کسب سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسياست، دست يابيم که اين اتفاق با برنامه‌ريزي باشگاه و هدايت ويسي دور از دسترس نيست.

 

 تيم فوتبال پيکان در پايان رقابت‌هاي فوتبال ليگ دسته اول به عنوان تيم نخست گروه "الف" جواز حضور در ليگ برتر را کسب کرد. مسئولان باشگاه پيکان هفته گذشته پس از نشست با فرهاد کاظمي، با اين مربي به توافق نرسيده و به همکاري خود با وي پايان دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها