کد خبر: ۵۴۳۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
شورای روابط اروپایی و فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از یکصد نماینده پارلمان و سیاستمدار اروپایی با امضای طوماری از تل‌آویو خواستند که به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری"معا"، شورای روابط اروپایی و فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از یکصد نماینده پارلمان و سیاستمدار اروپایی با امضای طوماری از تل‌آویو خواستند که به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.

 

در این طومار از رژیم صهیونیستی خواسته شده است که شرایط زندگی اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی را بر اساس توافقنامه چهارم ژنو بهبود بخشد.

 

این طومار همچنین دربردارنده بخشی از خواسته‌های اسرای اعتصاب‌کننده غذا بویژه پایان دادن به حبس انفرادی و اجازه به آنها برای ملاقات با خانواده‌هایشان است.

 

امضا‌کنندگان این طومار از "کاترین اشتون" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستند تا با اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی این رژیم را به پذیرش خواسته‌های انسانی اسرا وادار کند.

 

از جمله بازرترین شخصیت‌های امضاکننده این طومار، "جری آدامز" رئیس حزب شین فن ایرلند و پنج وزیر دیگر از ایرلند شمالی بویژه "مارتین ماکینس" نخست‌وزیر آن و نیز تعدادی از شخصیت‌های برجسته انگلیس از جمله وزیر سابق توسعه بین‌المللی و نمایندگان پارلمان اسکاتلند هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها