کد خبر: ۵۴۰۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
نماینده جبهه پایداری در مجلس نهم:
منتخب مردم دشتستان در مجلس نهم گفت: موضع‌گیری ضعیف در قبال فتنه 88، وقف دارایی های دانشگاه آزاد و تأخیر در تصویب طرح نظارت بر عملکرد نمایندگان ،از جمله نواقص موجود در کارنامه کاری مجلس هشتم است.
مهدی موسوی‌نژاد در گفتگو فارس با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: مجلس نهم باید تحقق شعار امسال را در اولویت برنامه‌های کاری خود قرار دهد و پرداختن به معیشت مردم و وضعیت اقتصادی آنها و غیره نیز باید در اولویتهای بعدی کاری مجلس نهم باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: از آنجایی که رئیس و هیأت رئیسه مجلس نماد مجلس بوده و در عرصه داخلی و خارجی موضع‌گیری هیأت رئیسه در مسائل مختلف را موضع خود مجلس می‌دانند، اعضای هیأت رئیسه باید از بین افرادی انتخاب شوند که به دنبال احقاق حق بوده و در جهت اجرای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند و گفتار و کردار آنها مطابق با نظرات و خواست مقام معظم رهبری باشد.

منتخب مردم دشتستان خاطرنشان کرد: مجلس هشتم در کارنامه کاری فراز و نشیبهایی را داشت که از جمله نواقص آن می‌توان به مقابله و موضع‌گیری ضعیف مجلس هشتم در برابر فتنه سال 88 اشاره کرد. وقف داراییهای دانشگاه آزاد و تأخیر در اجرای نظر رهبری در تصویب قانون نظارت بر عملکرد نمایندگان از دیگر نقاط ضعف در مجلس هشتم بود.

وی در ادامه افزود: سکوت هیأت رئیسه مجلس در قبال برخی مسائل سیاسی و عملکرد ضعیف هیأت رئیسه را نمی‌توان به حساب هیأت رئیسه نوشت بلکه سایر نمایندگان نیز به دلیل انتخاب اعضای هیأت رئیسه و همچنین سکوت در قبال عملکرد ضعیف هیأت رئیسه مسئولند و در صورت مشاهده هر گونه انحراف از سوی هیأت رئیسه نمایندگان باید در مقابل آن موضع‌گیری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها