کد خبر: ۵۴۰۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
حج عمره، جایزه ویژه انصاری‌فرد برای آقای گلی
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اولویت ما در کادر فنی حفظ تقوی است و از او برای فصل آینده برنامه خواسته‌ایم.

پرویز حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برنامه باشگاه سایپا برای کادرفنی در فصل آینده اظهار داشت: اولویت ما برای فصل آینده حفظ مجتبی تقوی است که در اواسط فصل سرمربی تیم شد و نتایج خوب و قابل دفاعی هم گرفت. تقوی سالیان سال در باشگاه سایپا حضور داشته و یک سایپایی است. برای فصل آینده از او برنامه خواسته ایم و بعد از ارایه برنامه از سوی تقوی به طور جدی با او مذاکره می کنیم. برنامه ها باید در چارچوب سیاست های باشگاه باشد.

وی در مورد شایعه مذاکره سایپا با قلعه نویی برای سرمربیگری در فصل آینده تصریح کرد: قلعه نویی فقط برای تبریک مدیرعاملی با من تماس گرفت و من هم از ایشان تشکر کردم. او از بزرگان و مفاخر فوتبال ایران است و هر باشگاهی آرزو دارد چنین سرمربی داشته باشد اما با قلعه نویی مذاکره ای برای همکاری در فصل آینده نداشته ایم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه این تیم فصل آینده قصد جذب ستاره ها را دارد یا نه، گفت: اکثر بازیکنان سایپا قرارداد دوساله با باشگاه دارند. سیاست باشگاه سایپا نیز در چند سال اخیر بازیکن سازی و پشتوانه سازی برای تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه و حتی تیم های ملی بوده است و همواره به تیم های پایه توجه ویژه داشته ایم.

حیدری اضافه کرد: سایپا بهترین تیم های پایه را در باشگاه های ایران دارد و فصل آینده نیز همین سیاست بازیکن سازی و توجه و میدان دادن به جوانان ادامه پیدا خواهد کرد و در پست هایی هم که نیاز به ترمیم داریم بازیکن با نظر کادر فنی جذب خواهد شد. این بازیکنان نیز در حد توانایی مالی باشگاه جذب می شوند.

حیدری با اشاره به دیدار روز جمعه برابر نفت آبادان عنوان کرد: این بازی نبرد دو بازیکن ایرانی و خارجی برای کسب عنوان آقای گلی است. امیدوارم بازیکنان سایپا مثل همیشه با همیت و کار گروهی مقدمات را برای آقای گلی کریم انصاری فرد مهیا کنند. بازیکنان سایپا و انصاری فرد در صورت پیروزی مقابل نفت آبادان طبق آئین نامه پاداش مادی دریافت می کنند و انصاری فرد هم در صورتی که موفق شود آقای گل لیگ یازدهم شود سفر معنوی حج عمره را برای او در نظر می گیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها