کد خبر: ۵۴۰۵۷۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۱ مهر ۱۴۰۳
اظهارات عجیب و غریب یک مربی فراری
سخنان مرزبان نوعی روایت‌سازی فانتزی هستند که بیشتر در خدمت پروپاگاندای رسانه‌ای و تحریف واقعیت‌ها قرار می‌گیرند. چنین اغراق‌هایی نه تنها واقعیت را نشان نمی‌دهند، بلکه تنها موجب از بین رفتن اعتبار گوینده و تحقیر او در نزد مخاطبان می‌شوند.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری 598، مربی سابق لیگ برتر فوتبال ایران که به یک کشور خارجی پناهنده شده است، در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال اظهاراتی بی‌پایه و اساس مطرح کرده است. این مربی که به دلیل عدم موفقیت‌هایش در تیم‌های داخلی و خارجی تحت فشار قرار داشت، پس از ترک ایران اقدام به سیاه‌نمایی درباره وضعیت فوتبال کشور می‌کند.

اظهارات عجیب و غلوآمیز مانند "800 نفر اعدام شده‌اند" و "80 درصد بیمارستان‌ها مخروبه شده‌اند" از سوی مرزبان، به نظر می‌رسد بیش از آنکه به واقعیت نزدیک باشد، نوعی بزرگ‌نمایی بی‌پایه و سیاه‌نمایی مفرط است برای چند دلار پاداش بیشتر! این ادعاها، نه تنها با هیچ‌گونه آمار رسمی یا گزارشات معتبر داخلی و بین‌المللی سازگار نیست، بلکه دور از عقلانیت بیان شده‌اند.

این سخنان نوعی روایت‌سازی فانتزی هستند که بیشتر در خدمت پروپاگاندای رسانه‌ای و تحریف واقعیت‌ها قرار می‌گیرند. چنین اغراق‌هایی نه تنها واقعیت را نشان نمی‌دهند، بلکه تنها موجب از بین رفتن اعتبار گوینده و تحقیر او در نزد مخاطبان می‌شوند؛ به مانند اظهارات وی پیش از جام جهانی قطر!

خزعبلات مربی فراری لیگ برتر به اینترنشنال

جالب توجه است که این مربی نه تنها در داخل کشور نتوانست عملکردی موفق داشته باشد، بلکه پس از خروج نیز به‌جای تحلیل فنی و ارائه انتقادات سازنده، به سیاه‌نمایی و توهین به فضای فوتبال ایران روی آورده است. این اقدام او از سوی جامعه فوتبال ایران به عنوان یک حرکت ناشایست و غیرحرفه‌ای شناخته می‌شود، که بیشتر به دنبال تطهیر خود و جلب توجه رسانه‌ای است تا بهبود شرایط فوتبال کشور.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها