کد خبر: ۵۴۰۳۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۱ مهر ۱۴۰۳
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در عملیات «وعده صادق ۲» اهدافی کاملاً نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی را مورد اصابت قرار دادیم؛ از جمله مراکزی که در ترور شهید هنیه دخیل بودند.

به گزارش پایگاه خبری 598، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک حمله موشکی به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات از مدت‌ها قبل مورد مطالبه مردم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه بود.

امیر نصیرزاده افزود: این عملیات مدبرانه، هوشمندانه و با طراحی بسیار پیچیده انجام شد و تنوعی از موشک‌ها متناسب با اهداف و سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی انتخاب شد.

وزیر دفاع اضافه کرد: در عملیات «وعده صادق ۲» اهداف کاملاً نظامی، عملیاتی و اطلاعاتی بود. در این عملیات اهداف اطلاعاتی هم که در ترور شهید اسماعیل هنیه دخیل بودند، مورد اصابت قرار گرفت.

وی ادامه داد: این عملیات کاملاً مشروع و منطبق با قوانین بین‌المللی است و اگر رژیم صهیونیستی اقدامی انجام دهد، قطعاً فازهای بعدی حملات ما شدیدتر خواهد بود و با تنوع سلاح‌های جدید پاسخ خواهیم داد.

امیر نصیرزاده گفت: این عملیات یک پاسخ متقابل در راستای ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران بود و اگر رژیم صهیونیستی در اثر اشتباه محاسباتی پاسخی دهد، عکس العمل ما بسیار سخت‌تر خواهد بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه در این عملیات بخشی از توانمندی موشکی کشورمان نشان داده شد، خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانان رژیم صهیونیستی جلوی ادامه جسارت‌های این رژیم کودک‌کش را نگیرند و منطقه را به سمت جنگ بکشانند از موشک‌هایی با فناوری و شدت آسیب بالاتر استفاده خواهیم کرد. پس آن‌ها اجازه ندهند که جنگ در منطقه گسترش پیدا کند؛ وگرنه موج‌های بعدی عملیات‌های ما را می‌بینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها