کد خبر: ۵۴۰۰۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران خدمت شاهچراغی در این سمت، برگزاری پنج انتخابات مهم در مدت زمانی کمتر از شش ماه بود.
پایان مأموریت سید محمدتقی شاهچراغی در وزارت کشور

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ۵۹۸: با اعلام رسمی از سوی وزارت کشور، مأموریت سید محمدتقی شاهچراغی به عنوان معاون سیاسی این وزارتخانه به پایان رسید. شاهچراغی که در دوره فعالیت خود به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور عملکردی برجسته و تحسین‌برانگیز از خود نشان داد، پس از معرفی معاون جدید، این سمت را واگذار کرد.

 

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دوران خدمت شاهچراغی در این سمت، برگزاری پنج انتخابات مهم در مدت زمانی کمتر از شش ماه بود. این انتخابات شامل دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری، دو مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی و یک مرحله انتخابات مجلس خبرگان رهبری می‌شد. مدیریت شاهچراغی در برگزاری این انتخابات‌ها نه تنها به طور گسترده مورد توجه کارشناسان و ناظران سیاسی قرار گرفت، بلکه تحسین رهبر انقلاب اسلامی و گروه‌های مختلف سیاسی را نیز به دنبال داشت.

 

عملکرد او در برگزاری انتخابات‌ها، به ویژه در شرایط حساس و پیچیده کشور، از جمله عوامل برجسته‌ای بود که موجب شد وی به عنوان یکی از موفق‌ترین معاونین سیاسی وزارت کشور در این دوره شناخته شود. شاهچراغی توانست با مدیریت قوی و اجرای بی‌نقص روند انتخابات، اعتماد مردم و ناظران را به سلامت و شفافیت این فرآیندها جلب کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها