کد خبر: ۵۳۹۹۰
زمان انتشار: ۰۱:۴۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
ارگان رسانه اي اپوزيسيون پاريس در تلاش براي مظلوم نمايي و حمايت از يك عضو گروهك تروريستي منافقين، اطلاعات جالبي را منتشر كرد. پاريس يكي از مراكز اقامت منافقين در اروپاست.
«روز آن لاين» ضمن ترتيب دادن مصاحبه با همسر «غلامرضا-خ» خبر از محكوميت نامبرده به اعدام داده اما مدعي شد نامبرده بي گناه است.
با اين وجود در لابلاي مصاحبه معلوم مي شود نامبرده عضو گروهك تروريستي منافقين بوده است. همسر اين منافق كه خود محكوم به 7 سال زندان بوده اما مورد رأفت اسلامي قرار گرفته و آزاد شده مي گويد: همسرم اعتراف كرده كه به سازمان مجاهدين خلق كمك مالي كرده است. مي گويند از كامپيوتر او مداركي درآورده اند كه با اين سازمان ارتباط داشته و عكس فرستاده. همسرم ماهها تحت نظر بوده و مي گويند كه قصد داشته از ايران برود و به سازمان در عراق بپيوندد. همسرم در اعترافاتش نوشته كه قصد داشته برود اما سازمان گفته در ايران بمان.
همچنين در ادامه اين مصاحبه معلوم مي شود كه آقاي «خ» پيش از اين در دهه 60 به خاطر همكاري با منافقين به 10سال زندان محكوم شده و او نيز بعد از 5 سال عفو خورده و آزاد شده و همچنين اينكه خواهر همسر نامبرده نيز جزو منافقين اعدامي دهه 60 است!
منافقين سال 1360 پس از آشكار شدن سقوط بني صدر وارد فاز ترور و بمب گذاري و جنايت شدند و هزاران نفر شامل منتخبان مردم و شهروندان عادي را با قساوت تمام به شهادت رساندند. آنها سپس به عراق گريخته و تبديل به تروريست هاي مزدور استخبارات صدام شدند.
همسر منافق مورد اشاره درباره بيانيه سازمان منافقين كه بخش ديگري از هويت آقاي «خ» را لو مي دهد، مي گويد آنها غلط كرده اند بيانيه داده و اتهامات او را اثبات كرده اند.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها