کد خبر: ۵۳۷۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
هافبك با تجربه تيم فوتبال پرسپوليس گويا از اتفاقات روزهاي اخير و حواشي اطراف تيمش راضي نيست.
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد نوري كه اين روزها فشار انتقادات را كاملاً احساس مي كند، در مصاحبه اي خطاب به پيشكسوتان پرسپوليس اعلام كرده: " پيشكسوتان مصاحبه كنند، نه تخريب" !!

اين اظهارنظر كاملاً مشخص مي كند كه چه فشاري روي تيم دنيزلي وجود دارد اما سؤال اينجاست كه واقعاً پيشكسوتان پرسپوليس قصد تخريب اين تيم بزرگ و مردمي را دارند؟

پرسپوليس اگر امروز به محبوب ترين تيم ايران و آسيا تبديل شده و ركوردار بيشترين تماشاگر در قاره كهن است، به دليل تلاش و زحمت بدون منت پيشكسوتانش است، افرادي كه در دوران بي پولي فوتبال فقط به عشق هواداران و تعصبي كه نسبت به پيراهن و باشگاه خود داشتند، در ميادين تلاش مي كردند و پشت سر هم جام مي گرفتند، كساني كه نسل سوخته فوتبال ايران لقب گرفتند چرا كه با توجه به توانايي هاي منحصر به فردشان، هيچ پولي از فوتبال دريافت نكردند اما هميشه با تمام وجود در ميادين حاضر مي شدند و هر سال افتخاري جديد براي تيم شان به دست مي آوردند. افرادي با اين شرايط چگونه مي توانند پرسپوليس محبوب شان را تخريب كنند؟

پيشكسوتان پرسپوليس تمام جواني شان را به پاي اين تيم ريختند و حتي از جيب شان خرج مي كردند تا اين تيم مردمي به حياتش ادامه بدهد پس امروز روا نيست كه متهم به تخريب تيمي شوند كه به واسطه تلاش، غيرت و تعصب آنها بزرگ و پرطرفدار شده و در آسيا رقيبي در كنار خودش به لحاظ هوادار نمي بيند.

نوري اشتباه بزرگي مرتكب شده، او دلسوزي پيشكسوتان پرسپوليس را تخريب آنها قلمداد كرده است و مدعي شده سرخپوشان تهراني به دست افرادي كه ساخته شده و به تيمي بزرگ و پرطرفدار تبديل شده اند، در حال تخريب هستند اما بايد به هافبك پرسپوليس ياد آور شويم كه اين تيم به دست بازيكنان حال حاضرش تخريب شده و به روزي افتاده كه نه تنها مدعي قهرماني نيست و سهميه آسيا را كسب نمي كند بلكه خطر سقوط به ليگ يك را هم كاملا احساس مي كند.

بازيكنان پرسپوليس در اين فصل به حدي ضعيف ظاهر شده اند و نتايج تحقير آميزي كسب كرده اند كه ديگر نشاني از تيم پرقدرت و با صلابت سالهاي گذشته ندارند و در خانه و خارج از خانه كمتر از 4 گل نمي خورند.

پرسپوليس در سالهايي كه چندان از آن فاصله نگرفته ايم، در طول فصل 8 گل مي خورد اما با هنرنمايي بازيكنانش در 2 بازي متوالي مقابل سايپا و تراكتورسازي 8 گل خورد و خم به ابرو نياورد. آش به حدي شور شده كه گلهاي خورده پرسپوليس در اين فصل بيشتر از گلهاي زده اش است و اين اتفاق بدترين حالت ممكن براي مجموعه اي است كه به كوبنده ترين تيم ايران شهرت داشت.

پرسپوليس امروز كوچك شده و مقصر اصلي اين اتفاق تلخ بازيكنان شاغل در اين تيم هستند، افرادي كه در زمين راه مي روند و نمايش جالب حريفان را تماشا مي كنند و از شكست هاي سنگين تيم حتي ناراحت هم نمي شوند.

پرسپوليس آنقدر ضعيف و ذليل شده كه نيازي به تخريب ندارد بلكه توسط بازيكنانش به اندازه كافي تحقير و تخريب شده و در حال حاضر مثل يك ويرانه است، ويرانه اي كه بازيكنانش ان را ساخته اند.
بازيكنان حال حاضر پرسپوليس پيراهن اين تيم را به راحتي به دست آورده اند و به همين دليل قدر آن را نمي دانند.

عدم كارآيي اين بازيكنان مغرور و ستاره هاي كاغذي باعث شده كه سرخپوشان تهراني به تيمي بي خطر و معمولي تبديل شوند و هيچ نشاني از آن تيم قدرتمند و پرافتخار گذشته نداشته باشند. امثال محمد نوري بايد به اين درك برسند كه پيشكسوتان پرسپوليس از سر دلسوزي حرف مي زنند و قصد تخريب تيم را ندارند چرا كه اين ويرانه ديگر چيزي براي خراب كردن ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها