کد خبر: ۵۳۱۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
نامزد منتخب حوزه انتخابیه دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین پیام انتخابات مجلس نهم، حضور حداکثری مردم و لبیک امت اسلامی به ندای رهبری بود.

عباس پاپی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: انشاءالله با اعتمادی که مردم شریف و شهیدپرور دزفول به اینجانب داشته‌اند،مهم‌ترین ماموریت خود در مجلس شورای اسلامی را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، تبعیت محض از ولایت فقیه و مقابله با جریان انحرافی و فتنه قرار می‌دهم.

وی گفت: در راه اسلام، عزت و عظمت انقلاب اسلامی که مسیر آن فقط در اطاعت از خط امام(ره) و پیروی از رهبری است، تمام همت و تلاش خود را بکار خواهم بست.

پاپی‌زاده افزود: کسانی که به جای خط امام (ره) و رهبری راهی دیگر برگزینند از خط انقلاب به انحراف رفته‌اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به عملی کردن طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ایجاد فراکسیون پیشرفت و عدالت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های اینجانب می‌باشد.

پاپی‌زاده با بیان اینکه مهم‌ترین پیام انتخابات مجلس نهم، حضور حداکثری مردم و لبیک امت اسلامی به ندای رهبری بود خاطرنشان کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از عمق جان و وجودم تلاش خواهم کرد.

وی همچنین در پایان ضمن تشکر از حضور حداکثری مردم در انتخابات 15 اردیبهشت افزود: مردم دزفول هشت سال در دفاع مقدس بیشترین نقش و ایثارگری را داشته‌اند و همواره دزفول دژ محکمی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
30% لبیک ؟عنوان تیتر خبری خودتونو اصلاح کنید . در تهران آقای موسوی به تنهایی بیش از یک میلیون رای آورد حالاکل آراء اخذ شده کمتر از یک میلیونه و این ربطی به لبیک ملت به رهبری نداره . بلکه از عملکرد نمایندگان درمجلس راضی نبودند مردم چون رئیس جمهور مجلس رو کاملا مسخره کرده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها