کد خبر: ۵۲۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری تهران:
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به اینکه استخدام در کلانشهر تهران نداریم، از جزئیات تبدیل وضعیت 3 هزار نیروی قراردادی به پیمانی خبر داد.

نصر‌الله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره جزئیات وضعیت 3 هزار نیروی قراردادی به پیمانی اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران استخدام نیروی جدید در کلانشهر تهران نداریم.

وی ادامه داد: افرادی که یکسال سابقه کار دارند و قصد منتقل شدن از کلانشهر تهران به دیگر شهرستانها را دارند، نیروهایی که به شهرستان منتقل شده‌اند و افرادی که در شهرستانها یک سال سابقه کار معین و پرداخت حق بیمه دارند می‌توانند در آزمون تبدیل وضعیت به پیمانی شرکت کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: این 3 هزار مجوز استخدامی برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی است که به کار در دستگاه‌ها مشعول هستند و شامل افرادی که منتقل شده‌اند و مشغول به کار هستند یا منتقل خواهند شد نیز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری تهران خاطرنشان کرد: از کسانی که طی این آزمون به نیروی پیمانی تبدیل شوند تعهد محضری گرفته می‌شود که تا 10 سال در شهرستان مشخص شده خدمت کنند.

وی درباره دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران گفت: بیش از 1050 دفتر خدمات پیشخوان دولت در استان تهران با مجوز در حال فعالیت است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:‌ تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند خدمات قابل واگذاری دستگاه‌های خود را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها