کد خبر: ۵۲۸۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
مهر، کارلوس کی روش پس از برتری 3 بر صفر عصر چهارشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل موزامبیک با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در درجه اول می خواهم از جانب تمامی اعضای تیم ملی از همه کسانی که ما در امر برگزاری بازی در شهر کرج کمک کردند تشکر کنم. خوشبختانه هماهنگی ها عالی بود و ما امروز در این بازی از حمایت تعدادی از تماشاگران که در بین آنها تعدادی از تماشاگران نوجوان دیده می شد بهره بردیم.

وی اهداف تیم ملی از بازی مقابل تیم ملی موزامبیک را به این شرح تشریح کرد: کی روش اصلی ترین هدف ما این بود که یک بازی سریع و با هماهنگی بالا را به نمایش بگذاریم. ما بدنبال این بودیم که بازی را با سرعت بالا شروع کرد و بعد از آن تیم موزامبیک را پرس کنیم. در این راستا از ابتدای مسابقه یک بازی سریع و سرعتی را به نمایش گذاشته و گلهای زیادی را به ثمر رساندیم که تعداد آن می توانست بیشتر از این باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تاکید کرد بر اینکه خواسته های او در بازی مقابل موزامبیک محقق شده است افزود: خوشبختانه یک مرحله دیگر از اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشته و توانایی های بازیکنان را محک زدیم.

وی شناخت و بررسی توانایی های برخی بازیکنان جدید را از دستاوردهای بازی مقابل موزامبیک خواند و گفت: امروز چهره هایی جدید را در تیمم دیدم که جنگجویانه به بازی ادامه دادند . این نشان می دهد که بازیکنانی درهای تیم ملی را می زنند که تیم ملی پذیرای آنهاست.

کی روش در واکنش به خبرنگاری که گفت: "تیم ملی موزامبیک حریفی آسان برای تیم ملی ایران بود و سرمربی این تیم ذوق زده شده بود که با ملی پوشان فوتبال ایران روبرو شده اند" گفت: تیم ها موقعی ضعیف به نظر می رسند که ما خوب بازی کرده و آنها را شکست دهیم. قطعا این کار به راحتی انجام نمی شود که ما هر حریفی را به راحتی از پیش رو برداریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد برای من آنچه اهمیت دارد این است که پیروز شویم و در عین حال به اهداف مورد نظر دست یابیم.

کی روش به برگزاری اردوی تیم ملی در میانه مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که اردو را در این زمان برگزار کردیم هماهنگی با مربیان باشگاهی بود که اگر هماهنگی آنها نبود قطعا برگزاری بازی و برپایی اردوی تیم ملی محقق نمی شد.

وی اظهار داشت: ما هم به مانند موزامبیک تعدادی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و در این بازی از نفرات جوان استفاده کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین گفت: این فقط مربی موزامبیک نبود که از بازی مقابل ما چیز یاد گرفت، من هم امروز چیزهای زیادی یاد گرفتم. افرادی که چیزهای زیاد یاد نمی گیرند افرادی هستند که فقط نشان می دهند چیزهای زیادی می دانند. من امروز از تیم موزامبیک چیزهای زیادی آموختم و نفراتم نشان دادند که چقدر توانایی دارند.

وی با اعلام اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی از 15 می 2012آغاز خواهد شد در خصوص عملکرد مهاجمان تیم ملی در بازی مقابل موزامبیک گفت: تیم ما در این بازی توانست موقعیت های زیادی را خلق کند اما نکته ای که اهمیت دارد این است که ما فوتبال خوب و رو به جلویی را به نمایش گذاشته و فرصت های زیادی را خلق کردیم. در عین حال باید به این نکته توجه داشته باشیم که در زدن ضربات آخربهتر عمل کنیم و بیشتر گل بزنیم. من دیروز بازی پرسپولیس – الهلال را دیدم که در این بازی فرصت های روی دروازه ها خلق شد اما فقط یک گل به ثمر رسید.

خبرنگاری ضمن اشاره به اینکه تیم ملی کره جنوبی در تاریخ 10 خرداد با تیم ملی اسپانیا روبرو می شود از کی روش  پرسید آیا  با این شرایط  برابری در بازی تیم ملی ایران در رویارویی با کره جنوبی به وجود خواهد آمد که وی در پاسخ گفت آیا کره جنوبی امروز با اسپانیا بازی کرده است؟

کی روش چندین بار این پرسش را مطرح کرد و گفت: قطعا تیم کره جنوبی امروز با اسپانیا بازی نکرده اما اگر شما می خواهید با تیم هایی چون اسپانیا ، پرتغال، آلمان و دیگر تیم های مطرح دنیا بازی کنید دو راه بیشتر ندارید یا باید هزینه سنگینی را قبول کنید وبرای مثال دو میلیون دلار خرج برگزاری بازیهای دوستانه کنید  یا اینکه روحیه بالا و انگیزه خود را نشان دهید تا حریفان برای بازی را شما رغبت پیدا کنند.

وی از خبرنگاران خواست به این مباحث پایان دهند و گفت: اگر می خواهید با تیم های بزرگ دنیا بازی کنید یا اینکه باید پول خرج کنید یا اینکه قهرمان آسیا شوید، در جام جهانی موفقیت کسب کنید و به مراحل بالاتر این جام راه یابید. همین کره جنوبی و ژاپنی که شما می گویید با تیم های بزرگ بازی کرده اند در دو دوره گذشته جام جهانی حاضر بوده و برخی از تیم های مطرح را شکست داده اند اما ایران چه؟ متاسفانه ایران در جام جهانی گذشته هم حاضر نبوده است.

کی روش یادآور شد: همانطور که پیش از این گفتم به آقای کفاشیان می‌خواهم پیشنهاد بدهم یک شماره حساب بانکی باز کنم تا علاقه مندان به فوتبال به ایران حساب پول واریز کرده وبه تیم ملی کمک کنند قطعا از این راه می توانیم هزینه بازی با تیم هایی چون اسپانیا را تامین کنیم.

وی همچنین از خبرنگاران خواست دیگر به این موارد توجه نکرده و تمرکز خود را روی موفقیت تیم ملی و صعود به جام جهانی معطوف کنند.

وی در این خصوص تصریح کرد: باید تیمی بسازیم که روحیه برد داشته باشد و به جام جهانی صعود کند. ما باید کم کم پیروز شده و خود را به تیم های بزرگ دنیا ثابت کنیم در عین حال باید چند بازیکن در فوتبال اروپا داشته باشیم که تیم های مطرحی چون رئال مادرید و بایرمونیخ آنها را بخواهند.

وی گفت: قطعا روزی که به این سطح برسیم تیم های بزرگ برای بازی با ما علاقه نشان می دهند من باید به شما واقعیت ها را بگویم چرا که وظیفه من این نیست که دروغ تحویل شما بدهم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها