کد خبر: ۵۲۷۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
مهر به نقل از سایت کورا نوشت: والتر زنگا بعد از شکست تیمش برابر سپاهان با ناراحتی در نشست خبری حاضر شد و گفت: آنچه برای نخستین مرتبه در زندگی‌ام دیدم، باعث حذف النصر از آسیا شد.

وی خشم خود را ناشی از اقدام ناجوانمردانه بازیکن آلبانیانی تیم سپاهان در دقیقه 50 عنوان کرد و اظهار داشت: این بازیکن حریف، با حرکتی که انجام داد و باعث شد دروازه بان ما از زمین اخراج شود. در کل زندگی ورزشی‌ام چنین حرکتی را ندیده بودم و همچنین اشتباهی که از سوی داور در مورد اخراج دروازه‌بان‌مان رخ داد، را هم مشاهده نکردم.

سرمربی تیم فوتبال النصر امارات در مورد پنالتی تیم خود که به گل منجر نشد، افزود: چگونه داور دروازه‌بان سپاهان را بعد از خطا روی مهاجم ما و گرفتن پنالتی اخراج نکرد و تنها به این دروازه‌بان کارت زرد نشان داد؟ این اشتباه داور باعث اخراج یکی از بازیکنان مهم ما شد و من را مجبور به تغییر در ترکیب تیم و نحوه بازی کرد تا در نهایت همه این مسائل به شکست تیم النصر منجر شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که پیشتر گفتم، نتیجه این دیدار برای‌مان مانند مرگ و زندگی بود و پس از شکست برابر سپاهان مرگ و پایان حیات النصر در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد. باید از میدان امسال لیگ قهرمانان درس گرفته و تجربه کسب کنیم.

زنگا که از شکست تیم النصر و حرکتی که از سوی مهاجم آلبانیایی سپاهان اصفهان رخ داد، ناراحت بود در پایان گفت: امیداورم آنچه امشب دیدم، بار دیگر در زندگی‌ام مشاهده نکنم. گرچه لیگ قهرمانان برای ما تمام شد و در ادامه جهت حضور بهتر در لیگ امارات می‌جنگیم.

دیدار تیم‌های فوتبال النصر امارات و سپاهان اصفهان از هفته پنجم رقابت‌‎های لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه‌شنبه شب با برتری 3 بر صفر سپاهان در ورزشگاه آل مکتوم دبی به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها