کد خبر: ۵۲۵۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
به نقل از پايگاه خبري ورزش و جوانان، احمد رسولي‌نژاد گفت: همانگونه که بارها تاکيد کرده‌ام، حضور پرسپوليس، استقلال و سپاهان در آسيا صرفا در قالب يک تيم باشگاهي نيست و براي همه مردم ايران اهميت دارد. با وجود مشغله فراواني که دارم در ورزشگاه آزادي حضور خواهم يافت تا همگام با خيل عظيم هواداران پرسپوليس و استقلال، تيم پرسپوليس که در حقيقت نماينده فوتبال ايران است را برابر الهلال تشويق کنم.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال ادامه داد: همه مي‌دانند که بازي پرسپوليس و الهلال بسيار حساس است و پيروزي در اين ديدار براي تعيين سرنوشت گروه اهميت فراواني دارد و باعث مي‌شود پرسپوليس به عنوان تيم اول صعود کند و در مرحله بعد شرايط بسيار مطلوب‌تري داشته باشد.


معاون حقوقي وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: درخواست من از همه هواداران خوب استقلال و پرسپوليس اين است که با حضور در ورزشگاه آزادي به صورت يکپارچه و يکدل نماينده فوتبال کشورمان را حمايت کنند. چراکه بحث ملي و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران مطرح است و همه بايد کمک کنيم تا نماينده کشورمان با شايستگي به مرحله بعد صعود کند.





  گفتني است، پرسپوليس از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادي ميزبان الهلال عربستان است و سپاهان از ساعت 20:30 امشب در امارات رودرروي النصر قرار مي‌گيرد. فردا نيز از ساعت 19:20 استقلال در ورزشگاه آزادي الريان قطر را پيش‌رو خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها