کد خبر: ۵۲۵۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
حسين هدايتي در آستانه ديدار تيم فوتبال پرسپوليس برابر الهلال عربستان با بيان اينکه حالا وقت حمايت از پرسپوليس است و نبايد به حاشيه ها دامن زد به اتفاقات روزهاي اخير پيرامون سرخپوشان پايتخت اشاره کرد و گفت: بنده به عنوان عضو کوچکي از خانواده بزرگ پرسپوليس از همه پيشکسوتان و بزرگان مي خواهم اختلافات و سوء تفاهمات را کنار بگذارند و به حضور مقتدرانه پرسپوليس برابر الهلال کمک کنند.

وي که سابقه رياست هيئت مديره پرسپوليس را دارد خاطرنشان کرد: پرسپوليس ديدار حساسي برابر تيم الهلال دارد. فوتبالدوستان ايراني هنوز خاطره تلخ شکست فوتبال ايران برابر عربستان در ورزشگاه آزادي را فراموش نکرده اند و نبايد اهالي فوتبال اجازه دهند آن خاطره تلخ دوباره تکرار شود.

مالک باشگاه استيل آذين افزود: شرايط پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خوب است و با پيروزي برابر الهلال مي تواند صعود مقتدرانه اي به مرحله بعد داشته باشد. به همين خاطر از همه بزرگان و پيشکسوتان پرسپوليس مي خواهم که اختلافات را کنار بگذارند و در اين مقطع حساس به کمک تيم بيايند تا با حمايت هواداران الهلال را در ورزشگاه آزادي شکست دهيم.

حسين هدايتي ادامه داد: من براي همه پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس احترام و ارزش زيادي قائل هستم اما اعتقاد دارم اگر هم مشکل و نقطه ضعفي وجود دارد در اين برهه حساس نبايد به آن پرداخت و بايد همه چيز را به زمان مناسب موکول کرد و در موردش حرف زد. همه انتقاداتي که مي شود از روي دلسوزي است اما بايد حرف هايشان را در زمان مناسب و در آرامش بزنند تا پرسپوليس تخريب نشود.

هدايتي با درخواست از هواداران پرسپوليس براي حضور پرتعداد در ورزشگاه آزادي تهران خاطرنشان کرد: همه بايد دست در دست هم دهيم تا نماينده ايران برابر نماينده عربستان به يک پيروزي خوب دست پيدا کند. بازيکنان پرسپوليس هم بايد آرامش داشته باشند و تمام تلاششان را براي پيروزي تيم به کار گيرند.

ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس ايران و الهلال عربستان در هفته پنجم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا ساعت 17 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها