کد خبر: ۵۲۵۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
این روزها، امارت شارجه تبدیل به شاه کلید ارتباطات و فعالیت های اقتصادی باند فاسدی در فوتبال شده که تاثیرگذاری ویِژه ای در معادلات این رشته دارند.
مشرق، باندهای زیادی در فوتبال کشورمان فعال هستند که به ناسالم سازی فضای این رشته پرداخته و سود هنگفتی را از آن خود می کنند. آنها که در مسندها و مراکز متعدد این رشته و نهادهای مختلف نظارتی نفوذ دارند، اکنون به قدری قدرت یافته اند که حذفشان به امری دشوار و حتی محال تبدیل شده؛ مگر در صورت عزمی ملی.
اکنون این جریان که سرپل آن در امارات فعال است، پروژه های ساختمان سازی را در شارجه امارات متحده عربی آغاز کرده است. البته، زمان این همکاری به کمی قبل تر بازمی گردد که در زمینه های گوناگونی بوده و هست.
این باند با همکاری این دلال دوبی نشین که در برخی استان های کشورمان دارای نفوذ است، یکی از مدیران اثرگذار اما پشت پرده و یکی از مربیان ناکام، این پروژه بزرگ اقتصادی را آغاز کرده اند. این جریان به ساختمان سازی مشغول بوده و درآمدی هنگفت را نصیب خود می کند.
این مثلث که دارای دامنه گسترده ای در فوتبال داخلی ایران است، توسط این دلال خارج نشین، به پول شویی و رانت خواری مشغول است. این نفوذ تا به آنجاست که می توانند در تصمیمات کلان این رشته اثر گذاشته و زمینه ساز منافع هنگفت خود شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها