کد خبر: ۵۲۴۴۸
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

پرسپوليس بدترين روزهاي حياتش را در ليگ برتر سپري مي‌كند. قرار گرفتن سرخپوشان در مكان يازدهم جدول براي هواداران تيم غيرقابل تحمل است، اما شرايط تيم دنيزلي در ليگ قهرمانان آسيا فرق مي‌كند، اين تيم با كسب پيروزي مقابل الهلال عربستان مي‌تواند به مرحله حذفي صعود كند.

آرش نوعدوستي/در همين چارچوب گفت و گويي را با علي پروين انجام داديم كه در زير مي‌خوانيد؛

90: علي آقا هواداران پرسپوليس بدجوري از تيمشان شاكي هستند؟

باور كن حق دارند، آنها هميشه ياور تيم هستند و باخت‌هاي متوالي با چنين بازي ضعيفي را باور نمي‌كنند.

90: شما هم مثل دنيزلي اعتقاد داريد بايد 10 بازيكن تيم كنار بروند؟

الان بايد تيم روي بازي با الهلال تمركز كند و از همه رسانه‌ها هم مي‌خواهم براي بازي با الهلال تيم را حمايت كنند تا با برد صعود خود را به دور بعد قطعي كنيم.

90: اما دو شكست پياپي از سايپا و تراكتوري‌ها آن هم با 4 گل براي هواداران قابل هضم نيست؟

قبول دارم، مشكلات تيم بسيار زياد است و داريم با مشكلات زيادي مبارزه مي‌كنيم. از هواداران مي‌خواهم باخت به تراكتورسازي را فراموش كنند و فردا به ورزشگاه آزاد بيايند و تيم خود را تشويق كنند. البته قبول دارم آنها از نتايج تيم ناراحت هستند اما بازي با الهلال حيثيتي است و جنگ فوتبال ايران و عربستان است، ضمن اينكه هيچ ايراني دوست ندارد نمايندگان ايران مقابل عربستان بازنده باشند بنابراين فردا از هواداران مي‌خواهم ورزشگاه را پر كنند تا تيم با پيروزي مقابل الهلال راهي دور بعد شود.

90: ظاهرا پرسپوليس براي فصل آينده با چند بازيكن هم به توافق رسيده است؟

من اين قول را به هواداران پرسپوليس مي‌دهم كه فصل آينده پرسپوليسي قدرتمند و آن تيم محبوب خود را ببينند، از آنها مي‌خواهم اين دو هفته پاياني هم تحمل كنند تا تيم به صورت اساسي درست شود.

90: پس مي‌خواهيد خانه تكاني اساسي در تيم انجام دهيد؟

بله دنيزلي بايد تيم خودش را ببندد و آن بازيكناني را كه مي‌خواهد به خدمت بگيرد. ايشان شناخت خوبي از فوتبال ايران دارند و قطعا آن بازيكناني را كه به درد پرسپوليس بخورد را مي‌آورد.

90: قبول داريد كه در اين فصل پرسپوليس فوق‌العاده ضعيف بازي كرد و بسيار بد نتيجه گرفته است؟

بله، ولي فصل يازدهم رو به اتمام است و فصل آينده فصل پرسپوليس است، البته مشكلات زيادي هم داشتيم كه در عدم نتيجه‌گيري تيم تاثير داشته اما خب پرسپوليس انتظارات هواداران را برآورده نكرد تا فصل بدي را پشت سر بگذارد.

90: راستي علي آقا شما در مسائل فني دخالت نمي‌كنيد؟

من اگر در بين بازيكنان حضور پيدا مي‌كنم فقط صحبت فوتبالي مي‌كنم و به مسائل ديگر كاري ندارم، بيشتر به بازيكنان روحيه مي‌دهم، بازيكنان در ليگ برتر انگيزه‌اي ندارند، بي‌انگيزگي دليل اصلي ناكامي پرسپوليس است ولي اين تيم مريض نيست.

90: در تمرين پرسپوليس عكسي از دهه 60 تيم ديديد و حسرت كشيديد، درسته؟

واقعا ياد آن بازيكنان بخير! بازيكنان آن موقع بسيار با تعصب و باانگيزه بودند، انشاا... فردا هم تيم ديگري از پرسپوليس خواهيد ديد و با كمك‌ 100 هزار هوادار پرشور، ورزشگاه آزادي را براي عربستاني‌ها جهنم مي‌كنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها