کد خبر: ۵۲۱۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: بوی قدرت باعث شده است فتنه‌گران با ظاهر فریبی مدعی بازگشت به آغوش نظام شوند درحالی که مردم با بازی آنها به خوبی آشنا هستند.
حجت‌الاسلام سید کمیل باقرزاده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره ادعای اخیر برخی سران اصلاحات مبنی بر اشتباه بودن اردوکشی خیابانی و لزوم بازگشت به دامن نظام، اظهار داشت: ماهیت این افراد در دوران هشت ساله اصلاحات و فتنه 88 برای مردم مشخص شد.
 
باقرزاده با بیان اینکه تصور نمی‌کنم این ادعاها واقعاً از صمیم قلب و برگرفته از پشیمانی فتنه‌گران باشد، تصریح کرد: عملکرد زشت آنها در مقابله با مردم‌سالاری و ظلم به مقام معظم رهبری و مردم از بین نرفته است.
 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ادعای فتنه‌گران درباره اینکه باید زودتر به دامن نظام برمی‌گشتیم، صرفاً ادعاهایی است که وقتی در شرایط سخت قرار گرفته‌اند، آن را بیان می‌کنند، چراکه آنها در حال حاضر متوجه بی‌توجهی مردم به خود شده‌اند.
 
* بازگشت به نظام با کمترین هزینه خیال خام است
 
وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران تمام توان خود را به کار گرفتند تا به نظام فشار وارد کنند، ادامه داد: آنها نتوانستند این کار را انجام دهند، بنابراین سعی دارند با کمترین هزینه ممکن به چرخه مردم‌سالاری نظام برگردند که البته این خیال خام است.
 
باقرزاده با بیان اینکه توبه علائم و آثاری دارد در همین زمینه به حدیثی از امیرالمؤمنین علی‌(ع) اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) می‌فرماید، کسی که می‌خواهد توبه حقیقی کند، ابتدا باید حقوق کسانی را که حق آنها ضایع شده، بدهد و از آنها حلالیت بطلبد، بنابراین خاتمی نمی‌تواند با دو جمله توبه کند چراکه این امر قابل پذیرش نیست.
 
* خاتمی باید رسماً به اشتباهاتش اعتراف کند
 
این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: خاتمی باید در ملاء عام از رهبر معظم انقلاب و با صدور بیانیه ای رسمی از ملت ایران عذرخواهی کرده و در پیشگاه امام (ره) و شهدا به اشتباهاتش اعتراف کند تا به عنوان یک فرد معمولی بتواند به جامعه باز گردد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری بوی قدرت به مشام قدرت‌طلبان خورده و وقتی دیده‌اند، سفره‌ای پهن است می‌خواهند خود را شریک کنند درحالی که مردم با بازی آنها آشنا هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها